niedziela, 16 czerwca 2013

Ćwieki - Studs

Zaczynam. Pierwszy post polsko-angielski ;) Zobaczymy jak będzie dalej.

Let's go. The first post on polish-english. I hope I cope with it.


Dziś zdobienie przy użyciu ćwieków, które otrzymałam w ramach współpracy z KKCenterHk. Wybrałam kwadratowe i prostokątne ćwieki. Zdobienie przy ich użyciu wygląda bardzo elegancko. Idealne na ważne wydarzenia typu egzamin. Akurat na czasie ;) A zatem zapraszam do oglądania zdjęć :)

Today manicure with studs, which I got thanks to cooperation with  KKCenterHk. I chose studs square and rectangle. Manicure with studs look very elegant. It's ideal on important event for example exam. I invite you to view photos. I'm sorry for mistake but my english isn't perfect, yet. 



Tym razem lewa ręka nie była zbyt fotograficzna ;)

Today, left hand wasn't too photographic ;)





Regards :)

PODPIS

11 komentarzy:

  1. połączenie kolorów jak dla mnie świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten nude na paznokciach
    ale to zdobienie nie bardzo mało widoczny efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciach niestety średnio widać efekt, sama też fanką takich zdobień nie jestem, ale mimo wszystko na żywo pazurki prezentowały się dość ładnie :)

      Usuń
  3. Love the colour combo! The accent nail is great to accentuate the rest - beautiful!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się, super musiałyby wyglądać z czarną baza :D

    ps. otagowałam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne paznokietki :) A te cekiny (ćwieki) dodają im elegancji :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne o takie jakby elegancja na rock'owo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super to wygląda, muszę się rozejrzeć za takimi ćwiekami do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...