czwartek, 13 czerwca 2013

Koniki

Nareszcie trochę więcej luzu, zostało tylko czekanie na wyniki ze statystyki. Jutro się okaże co z nią będzie. A dziś mam dla Was posta chwalipięckiego :)


To oto zdobienie zajęło drugie miejsce w konkursie u K.O.T.a, co bardzo mnie zaskoczyło, bo konkurencja była ogromna, a pomysły dziewczyn zapierały dech w piersiach. Tematyką konkursu było nasze marzenie. W związku z tym, że wiele moich marzeń przewinęło się już na pazurkach miałam niemały dylemat z tym co zmaluję. I tak siedząc pewnego dnia przypomniałam sobie o swoich dziecięcych marzeniach, kiedy to chciałam mieć własnego konia bądź tylko nauczyć się jeździć konno. W ten oto sposób powstał pomysł na konkursowe pazurki. :)


Może jeszcze trochę o nagrodach, które wczoraj do mnie dotarły, właśnie z tej wygranej :) Szkoda było rozpakowywać tak ładnie były zapakowane lakiery, ale byłam też bardzo  ciekawa, które kolorki mi przypadły.


No i lakierki, ten czerwony jakoś do mnie nie przemawiał, ale na pazurkach wygląda cudownie :) Prezentacja już niebawem :)


I kolczyki :)


A tu jeszcze raz koniki :)



Życzcie mi powodzenia na jutrzejszych wynikach :)
PODPIS

16 komentarzy:

  1. Należało Ci sie kochana należało ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. I wish I could understand all you talk about in this post, but... most of all! LOVE your manicure! Such a sweet design and amazing end result! :)
    The earrings you got are just gorgous and I'm in love with the minty Softer polish you also got ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie Ci wyszło to zdobienie! mi byłoby szkoda zmywqac :) / Lidzia007

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki Ty masz talent! :) gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej zasłużona nagroda kochana, te koniki są przepiękne! Bardzo podoba mi się ten niebieściutki Softer, pokaż go koniecznie na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, a ten Softer też bardzo mi się podobł i zapewne niebawem pojawi się na blogu jak tylko bardziej się z tym wszystkim ogarnę ;)

      Usuń
  6. Jak najbardziej zasłużona nagroda, świetny i czasochłonny mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zadziwiające, ale zbyt długo to się mi z nim nie zeszło aż sama byłam w szoku ;)

      Usuń
  7. Nagroda w zupełności zasłużona, coś niesamowitego, podziwiam za talent i tylko mogę sobie wyobrażać co potrafisz zmalować na kartce, skoro na paznokciach królują takie cuda :) Niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś to może i coś tam potrafiłam namalować na kartce, ale to jakoś odeszło już w zapomnienie, podobnie jak czasy kiedy w ogóle malowałam i rysowałam na kartce ...

      Usuń
  8. bardzo ładne paznokietki :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://ewelina-nails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe dzieło !!! istny obraz :) jesteś artystką :) gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O mamo, nie mam słów... Jak żywe! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...