środa, 17 lipca 2013

Post z przeprosinami

 Post z przeprosinami dla Tamit24


Jestem jej to winna, ponieważ w ostatnim czasie moje posty zaczęły łudząco przypominać jej posty. Forma, którą nadałam swoim notatkom, była identyczna jak u Tamit24. Nie zrobiłam tego celowo, jednak nie powinnam wykorzystywać czyjejś długiej pracy nad znalezieniem idealnego pomysłu na pisanie postów, czy w ogóle tworzenie bloga. Moje zachowanie było po prostu bezczelne. 

Dlatego droga Tamit, chciałam Cię bardzo przeprosić za wykorzystanie Twoich pomysłów i Twojej ciężkiej pracy. Teraz dziesięć razy się zastanowię zanim przyjdzie mi na myśl, aby skopiować czyjś pomysł na bloga czy cokolwiek i mam nadzieję, że wtedy zrozumiem, że nie mogę sobie ot tak kopiować i wykorzystywać czyjejś ciężkiej pracy. 
Mam nadzieję, że mi wybaczysz i przyjmiesz przeprosiny.






PODPIS

5 komentarzy:

  1. Czytam tę notkę już któryś raz z rzędu i za każdym razem wzruszam się coraz bardziej! Jest mi bardzo miło, nie mam Ci za złe, absolutnie.
    Przeprosiny przyjęte!

    Ale miły akcent na zakończenie dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachowałam się beznadziejnie więc trzeba było to wyjaśnić.

      Cieszę się, że przeprosiny zostały przyjęte. :)

      Usuń
  2. mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem twojej postawy. Naprawdę fajnie się zachowałaś przepraszając Tamit24.
    Niewiele osób odważyło by się na upublicznienie takiego wyznania- bo bądź co bądź to były całkiem niefajne zarzutu. Każdy chce być oryginalny i wyjątkowy nie patrząc na innych. Szkoda że nie wszystkie dziewczyny zachowują się tak jak ty.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...