piątek, 19 lipca 2013

Słoneczny Rejs


Hej,


Jak Wam mija dzień? Pod znakiem słoneczka? Czy nie bardzo? Jeśli nie bardzo, to postaram się rozpogodzić ten dzień moim zdobieniem, które wykonałam specjalnie na wyjazd na Mazury. Pazurki były jeszcze wtedy mega długie, a zdobienie trzymało się 5 dni i trzymało by się nadal gdyby nie to, że poszłam do warzywa. I niestety stało się najgorsze, czyli paznokieć się złamał w dość bolesnym miejscu w związku z czym skróciłam wszystkie pazurki niemalże o połowę ich wcześniejszej długości. To chyba była kara za to, że nie skróciłam ich wcześniej mimo, że już miałam taki zamiar, ale po prostu o tym zapomniałam.

Ale, ale, póki co przejdźmy do zdobienia. Marzyło mi się coś w słonecznej tematyce. Pamiętałam, że kiedyś gdzieś na necie widziałam coś bardzo podobnego na tipsach i postanowiłam zobaczyć czy dam radę wykonać to na swoich pazurkach. I chyba się udało. Jest słonecznie, morsko i na pewno kojarzy się z wakacjami. Standardowo gradient wykonany gąbeczką i na tym tle zmalowany palmy, kotwice, statki. Nie będę ukrywała, że te pazurki robiły furorę w czasie weekendu. :)



I na koniec mam jeszcze dla Was początek tego co pojawi się w kolejnym poście ;) Widzicie jakie krótkie stały się moje pazurki. Teraz trzeba będzie trochę więcej kombinować, żeby coś na nich stworzyć. ;)


22 komentarze:

  1. Jestem w szoku! To wygląda jak obrazek z książki.. statek namalowany tak staranie, że wygląda jak prawdziwy... ja już nie wiem co napisać z wrażenia.. CUDO!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ty to robisz że na dwóch rękach wszystko wygląda tak idealnie?? :) Cudowne zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba zasługa tego, że kiedyś byłam leworęczna, ale mnie oduczyli, a jedynie malowanie lewą ręką mi zostało ;)

      Usuń
  3. Wow!!! Brak słów, po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. reewlacja! jestem pod wrażeniem *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Są przepiękne! Kojarzą mi się z opowieściami z narni i pieknymi chwilami spedzonymi przy czytaniu tej ksiazki! Chyle czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne! Co za perfekcja :) Bardzo mi się podobają Twoje krótkie pazurki :) Idealny kształt.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak obrazki:)
    krótkie paznokcie też są ok :) i odrastają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi bardzo podoba się to wakacyjne zdobienie :) Cudowności! A krótsza długość również urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I tak masz śliczne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Piraci z Karaibów"! - tak mnie się kojarzy :D
    wyszło przepieknie, bardzo mnie się podoba dodanie białego "blasku" - nadaje trówymiarowości
    wcale się nie dziwię, że robiły furorę, to małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zbieram szczenę z podłogi. Coś przepięknego! Jestem pod ogromnym wrażeniem, perfekcji wykonania, pomysłu i koloru, cudeńka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądają ;) Chylę czoło przed takim talentem, ja tak nie potrafię ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. wow :) jest MOC :D genialne !! idealne na wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Statek jest po prostu mistrzowski! Świetne zdobienie, nie mogę wyjść z podziwu! Paznokciami się nie przejmuj, odrosną. Choć ja sama ogromnie cierpię, gdy muszę swoje ścinać, więc rozumiem ten ból :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak je zobaczyłam w konkursie EM Nail zastanawiałam się kto stworzył takie cudeńka bo aż mnie zatkało z wrażenia :) dla mnie to mistrzostwo w każdym calu też biorę udział ale chcę żebyś to Ty wygrała :) Gdy tu weszłam to z zamiarem oglądania wzorków i komentowania ale jak zaczęłam czytać początek to wiem co czułaś bo ja mam teraz dokładnie to samo :) dziś miałam zamiar skrócić swoje pazurki i nie zdążyłam wczoraj pęknął mi z boku paznokieć i też musiałam skrócić o połowę moje paznokcie :( a miałam już też długie no ale nic odrosną, zdobienie jest tak cudne że sama bym chciała mieć u siebie coś takiego tyle że mi to pewnie nie wyjdzie tak jak Tobie :( może kiedyś spróbuję o ile mi dasz pozwolenie :) nie mogę oderwać od nich oczu... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ci za takie miłe słowa. Niesamowicie przyjemnie czyta się takie komentarze. Wygram, nie wygram, to bez znaczenia, najważniejsze że to zdobienie się podoba :)
      A jeśli chodzi o długość pazurków, to w sumie już się przyzwyczaiłam. Tylko z jednym mam spory problem, bo pękł mi kawałek za wolnym brzegiem i jednak to trochę boląca sprawa. Całe szczęście, że nie zrobiła się z tego jakaś rana. :)

      Usuń
  16. Ale piękności, jaka precyzja! I jakie imponującej długości pazurki, no no pozazdrościć ;)
    A powiedz mi kochana, używasz może stemelków do zdobienia? Jeśli tak to jakie lakiery mogłabyś do nich polecić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      czasami używałam stempelków, a tam w sumie prawie każdy mój lakier się nadawał, ale najlepsze były takie, które są gęstsze, dobre były z Safari, a więcej to nie pamiętam, bo raczej stawiam na malowanie własnoręczne niż stempelki ;)

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję kochana za odpowiedź ;) Bo właśnie mam jedną płytkę z konada, a jakoś nie mogę dojść z nią do ładu. Może za wolno wszystko robię, bo nieraz pięknie mi się odbije, a innym razem tylko część wzorka - chyba czas poćwiczyć :P

      Usuń
    3. ja sprawdzałam na tipsach jak będą się odbijać, np malowałam na jakieś różne kolory, a później kombinowanie, a jak nie to na kalkulatorze narobiłam stempli ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...