środa, 17 lipca 2013

Spacering / Walking :)

Murek, kotek, ptaszek, latarnia ...


Ledge, kitten, bird, lamp ... 




... czyli spacering :) Nie lubię się nudzić, ale za to uwielbiam spacery. Zatem dzisiejsze zdobienie jest w tej tematyce. Delikatne z nutką rozmarzenia. Marzenia o ciszy, spokoju i wieczornych spacerach. 


... or walk :) I don't like boredom, but I love walks. Therefore today manicure is in this theme. Soft with tune reverie. Dream about silence, peace and evening walks.



A Wy lubicie spacery? Czy wolicie coś innego? ;)


And do you like walks? Or do you prefer something else? ;)





Podoba się?
Trzymajcie się,

Do you like it?
Take care


PODPIS

19 komentarzy:

  1. Wow... jakbym była u Tamit i widziała jej zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej zdjęcia to zupełnie inna bajka :) zawsze podziwiam i z zazdrością patrzę na jej zdjęcia jak i posty :) ona to dopiero ma pomysły :)

      Usuń
  2. Świetne ;) Idealny gradient! I tak, uwielbiam spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! :) Świetnie to wykombinowałaś! :) Jestem pod wrażeniem Twojego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jejku... jak romantycznie!
    piękny mani, taki dopracowany i szczegółowy.
    Aż żal zmywać takie śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. latarnie megaaaa :) wszystko kojarzy mi się z Marry Poppins :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piekne;)
    jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. how cute is this? absolutely LOVE it! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mi się ze zdjęciami Tamit skojarzyło:D ja w życiu takich nie zrbię.. a mani.. matko jakie to piękne!!! Bajkowo.. zaczarowane paznokcie.. jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat jeśli chodzi o zdjęcia to nie widzę jakoś szczególnego podobieństwa, od początku robiłam zdjęcia podobne do tych w obecnym poście, tylko wcześniej nie miałam pojęcia o ich obróbce ;)

      Usuń
    2. uwielbiam takie klimaty! bardzo kreatywne :)

      Usuń
    3. To nie jest jakiś zarzut z mojej strony.. :) ja się teraz też dopiero uczę wielu rzeczy, więc rozumiem:)

      Usuń
  9. Przepiękne jest to zdobienie! Jestem pod wrażeniem!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mi się podobają takie paznokcie. W życiu bym sobie sama nie potrafiła takich zrobić, szacun :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Spacery bardzo lubię i zdecydowanie wolę iść piechotą niż np. jechać autobusem. A mani bardzo klimatyczne :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...