czwartek, 11 lipca 2013

Summer time

Biel, turkus, fiolet, czyli panterka na paznokciach.


White, turquoise, violet or leopard on nails.



Dziś, kopletnie nie wiem co mam pisać. Zdobienie jest bardzo proste i łatwe do wykonania. A zarazem bardzo ładnie się prezentuje. Idealne na letnie dni. :)


Today, completely  I don't know what to write. Manicure is very simple and easy to do it. And it look very nicely. It's ideal on summer days. :)



I moja nagroda od Niki. :)

And my win from Nika



PODPIS

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam cętki, choć Twoje wcale nie są takie typowe. Naprawdę ciekawe na tym ombre, i jeszcze w dwóch kolorach. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czy się podoba??? jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing nails!!! Great job!!!!
    Happy WE hun !

    OdpowiedzUsuń
  4. fanatatsycznie Ci wyslzy :) zakochalam sie w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem co w tym prostego, mnie nie wychodzą nawet takie śliczne cętki ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. uuu jaka panterka;P

    Jeśli lubisz kosmetyki to zapraszam na moje pierwsze rozdanie;)
    Dodaje do obserwowanych;)
    http://www.fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się podoba :) i co dziwne bardziej podoba mi się wersja z większą ilością fioletu niż niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...