poniedziałek, 1 lipca 2013

Teddy Bears

Moje słodkie misiaczki :)


My sweet bears :)

Zapragnęłam wrócić do dzieciństwa i namalowałam na pazurkach misie, stosując metodę one stroke. Mój brat przez dłuższą chwilę przyglądał się misiaczkom po czym zapytał jak ty to zrobiłaś, że one są takie same ;) Bardzo mnie tym rozweselił. I odpowiedziałam, że normalnie farbkami ;)


I wish I come back to childhood and I painted bears on my nails, I applied method - one stroke. My brother  was looking at these bears for a long time and asked me: 'how you did that these bears are identical'. :) This made me laugh. And I say: 'normally, paints'. ;)



Podoba się? 
Trzymajcie się,

Do you like it?
Take care,


PODPIS

26 komentarzy:

  1. O kurcze! Jakie dokładne ;o Zazdroszczę precyzji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaje*iste są!! Zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbieram szczękę z podłogi... Są prześliczne *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Są prześliczne i wszystko takie idealne:)

      Usuń
    2. i ja się dołączam :) są perfekcyjne!

      Usuń
  4. Sama słodycz! Prześlicznie Ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow.. cudowne. jak z książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, przeurocze :).
    Uwielbiam takie słodkie zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. o jejku! jakie słodziaki! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie słodziaczki ! piękne są i cóż za precyzja! chce takie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne! <3 Też się w nich zakochałam :) Chciałabym umieć tak malować <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) przecież Ty też pięknie malujesz pazurki i na pewno jesteś w stanie namalować takie misiaczki :)

      Usuń
  10. śliczne te misiaki <3 jak żywe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko :) jak Ty to robisz !!?? CUDOWNE <3 jak żyję piękniejszych nie widziałam :) !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...