wtorek, 23 lipca 2013

Vintage nails





Hej, hej :)
Dziś pazurki w stylu vintage. Bardzo spodobał mi się ten styl. Częściowo ze względu na swą prostotę jak i urok. Wystarczy zmienić kolorystykę, a zdobienie od razu będzie inaczej wyglądało :)



Czy Wy też polubiłyście to zdobienie? :)



Do wykonania mani użyłam mojej ulubionej mięty od Wibo z serii Extreme Nails #425 oraz fioletu od Vipery #39, a pozostałe elementy namalowane zostały farbkami akrylowymi, na koniec top coat od Bell ;)

 

A tutaj zapowiedź tego co pojawi się za jakiś czas. :) Być może będą jakieś recenzje, których zawsze unikałam ;)



PODPIS

24 komentarze:

  1. bardzo ładnie, tak dziewczęco :)
    różyczki wyszły perfekcyjnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto, Ty jesteś niemożliwa ;) Takie piękności, ależ masz talent, podziwiam ;) Czekam na kolejne pazuraski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki krótki bidulek w środku!!
    czy to piaski od Alle czy nowe one colour? bo widzę jakby chropowatość?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie przez tego jednego nieszczęśnika trzeba było skrócić wszystkie pazurki ;)

      tak to piaski od Alle, a żółty to takie dwa w jednym, piaskowy neonek ;)

      Usuń
    2. o rany, pokazuj szybciutko... piasek i jeszcze neon, to co uwielbiam ostatnio :D właśnie pokazałam piasek ADOS :) dla mnie bomba :)

      Usuń
    3. niestety będziesz musiała troszkę poczekać, bo jutro jadę składać papiery na dalsze studia i wrócę dopiero w czwartek, dopiero wtedy będę mogła zacząć myśleć o kolejnym poście ;)

      Usuń
  4. Bardzo lubię różyczki, są proste i efektowne ;)
    Ładnie Ci wyszły

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne <3 Zresztą jak Twoje wszystkie stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu też zakochałam się w tym stylu:)
    A Twoje pazurki są genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie, te fioletowe ładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te zdobienia.. zawsze się ciesze i podziwiam:) Twoje jest przepiękne.. do tego różnorodnie, bo nie wszystkie paznokcie identycznie.. cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! To zdobienie daje tak wiele możliwości... Można je na tyle sposobów urozmaicić, że zawsze jest zupełnie INNE! Uwielbiam paski, różyczki.. uwielbiam vintage na paznokciach. Kawał dobrej roboty :) Tym wzorkiem dosłownie wymiatasz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie Ci wyszło ja też ostatnio robiłam to zdobienie jednak bez pasków ale wiem, że nast. razem zrobię je z paskami :)extra

    OdpowiedzUsuń
  11. The cutest thing! Love the colours you chose and the vintage floral design is just adorable! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne istne cuda sztuki robisz na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. do mnie przemawiają te pastelowe kolorki

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie słodkie i perfekcyjne pazurki ;) Masz talenta ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. I mnie zauroczyło to zdobienie odkąd je tylko zobaczyłam :) Super dobrane kolorki :) I serdeczny i kciuk śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie to wygląda:) taki kwiatowy obrazek na paznokciach ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie te wszystkie kolorki troche sie ze soba gryza ale wykonanie... jestem pod wrazeniem, swietne!

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowite zdobienie :) zakochałam się i mam ochotę na podobne :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...