czwartek, 8 sierpnia 2013

Domki na wodzie


Witajcie,
Ten post miał się pojawić wczoraj, ale jak to w życiu bywa nie wszystko da się przewidzieć. Nie wyrobiłam się z tym wszystkim. Słońce strasznie mnie męczy ostatnio, ale jakiś czas temu zmalowałam orzeźwiający mani. Znalazłam gdzieś coś takiego w necie, ale nawet nie pamiętam gdzie.



Nie wiem czy to przez ten upał, czy po prostu znudziłam się tym wszystkim, ale nie chce się mi prowadzić bloga. Brakuje mi pomysłów, nie mam czasu na malowanie, kombinowanie, itd. Czasem zdarza się tak, że chcę stworzyć coś naprawdę trudnego tylko po to żeby było co wstawić na bloga, a przecież nie tak to sobie wyobrażałam. Chcę malować paznokcie jak mam na to ochotę i nie głowić się tym jakby zaskoczyć czytelników. Dlatego być może za jakiś czas pozostanę tylko przy fejsie i tam będę zamieszczała zdjęcia, a bloga sobie odpuszczę. Jeszcze mam dwa zdobienia, więc dwa posty na pewno się pojawią. Jednak co będzie dalej, jak to się mówi czas pokaże. Może od października będę miała większą motywację, bo też net będzie mi lepiej działał i łatwiej będzie to wszystko ogarnąć. Cóż zobaczymy. A teraz reszta zdjęć, jak zauważyliście nawet nie chce się mi opisać czego użyłam itd.






PODPIS

21 komentarzy:

  1. szczerze mówiąc, to ja się nie dziwię, że ci się nie chce, bo to jest jakieś dzieło sztuki, a nie paznokcie. Jeśli tyle czasu i energii poświęcasz na zrobienie paznokci, to masz prawo być tym zmęczona. Ja cię wspieram ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tak właściwie to zbyt długo się mi z tym nie schodzi, tylko gorzej z tym czekaniem aż lakiery zaschną, a teraz jeszcze strasznie bąbelkują chyba przez ten upał, bo nie możliwe żeby z każdym lakierem działo się tak samo :/

      Usuń
  2. Jesteś genialna:) cudnie to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie!
    od razu zrobiło się wakacyjnie i egzotycznie
    mam nadzieję, że wena wróci, bo uwielbiam Twoje zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow Ty to chyba zawsze mnie zaskoczysz :) coś wspaniałego !

    OdpowiedzUsuń
  5. przypominają mi szopkę na Boże Narodzenie :) ale może być, że z gorąca mi się coś z oczami dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne to zrobienie, niezmiennie jestem zachwycona Twoimi malowanymi obrazami :)
    Szkoda by było, gdybyś zarzuciła bloga. Wiem, że jest fb, ale strasznie go nie lubię - jest dla mnie niewygodny. Jeśli jesteś zmęczona (co doskonale rozumiem, bo takie cuda muszą być niezwykle pracochłonne) to wrzucaj chociaż fotki prostych zdobień. ja osobiście nie mam potrzeby oglądania takich zdobień jak to tutaj, mi czasem nawet bardziej podobają sie takie proste, które można wykonać w pół godziny i nadają się do noszenia na co dzień, zrobienia koleżance itp. Chętnie będę oglądać też Twoje prostsze prace i nie będę rozczarowana :) A jak odpoczniesz i nabierzesz ochoty (w końcu blog to ma być przyjemność), to wtedy wróć do malowideł, ktore tak podziwiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze gratuluję Ci tego talentu!! Normalnie mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda było by gdybyś zrezygnowałam. Każde Twoje paznokcie to małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To co potrafisz zmalować jest niezwykłe.. znowu padłam z zachwytu!
    jak rzucisz bloga, to ci dam lanie!!! nawet o tym nie myśl!!!:) Rozumiem o czym piszesz..tez mam takie dni, ale może zwyczajnie zrób sobie chwilę przerwy.. fb jest, ale jak tam nie wiem, to nie to samo.. tu jest jak w domu:)
    Mam 2jke dzieci i zdrowo muszę się nakombinować, żeby znaleźć czas na pazury.. i mam dokładnie tak samo.. malowanie dla mnie stało się malowaniem dla innych odwiedzających blog.. i miałam takie same przemyślenia.. przecież nie tak miało być! ale z 2giej strony mam z kim podagać, mam zajęcie i to miłe, ktoś mnie doceni, jest odskocznia.. jakoś się wzięłam w kupę i nawet jak daję paznokcie pomalowane zwyczajnie.. to trudno.. nie powiem, że w głowie siedzi "zrób coś super.. no zrób" i nie robię, bo nie mam kiedy i nie umiem...
    TY masz wyjątkowy talent .. nie trzymaj go tylko dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalejesz zaś pięknie wyszło i fajny pomysł ja też mam już pomysł na nowe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspiracja chyba z bloga Nails By Celine, ale w zupełnie nowej i świeżej odsłonie :) Ostatnio też przeglądałam jej bloga i próbowałam odtworzyć kilka z jej wzorów, ale raczej z marnym skutkiem. Ślicznie u Ciebie wyszło. Nie porzucaj całkiem bloga. Zawieś, odpocznij, ale nie odchodź zupełnie. Będzie tu pusto bez Ciebie i Twoich dzieł sztuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. jej prześliczne :) może zrobisz post o tym jak wykonać coś nie coś krok po kroku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może być trudne, bo nie bardzo mam na to czas :/

      Usuń
  13. Przepięknie wyszły Ci te domki i w ogóle kolorystyka cudowna..uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...