środa, 21 sierpnia 2013

Pokochałam róż :)


Nutka delikatności połączona z lekką nutką drapieżności ;)

Cześć,
Dziś jest dla mnie szczególny dzień i dla jednej z Was też będzie. Jednak o tym za chwilę. Najpierw zacznijmy od zdobienia. Nie jest to nic szczególnego jak widzicie. Po prostu swego czasu potrzebowałam różowego zdobienia, aby pasowało mi do ubioru. Nie miała na nie żadnego pomysłu, wiedziałam jedynie że musi dominować róż, szukałam na necie, ale ciężko było znaleźć cokolwiek co przypadłoby mi do gustu. I tak powstało pomieszanie panterki, trygryska i frencha, trochę podpatrzone na necie, trochę coś tam samemu dodane i wyszło dość dobrze. A bynajmniej ja byłam bardzo zadowolona ;) Ostatnio jakoś pokochałam róż, szczególnie na pazurkach ;) Róż użyty jako baza to numerek 289 od allepaznokcie, aby wykonać frencha użyłam białego Wibo nr 1 i za pomocą gąbki delikatnie nałożyłam go na końcówki po skosie. Dodałam też trochę bieli na środkowym palcu, co dość fajnie wyszło. Cętki wykonałam Softerem nr 25 i Viperą nr 39. A czarne detale to już linerek nr 8 od allepaznokcie. Na koniec top, ale nie pamiętam, który ;) To by było na tyle. Teraz kilka zdjęć.


To teraz przejdźmy do to dzisiejszego dnia. Otóż, dziś mija dokładnie rok odkąd pojawił się pierwszy post na moim blogu. Wtedy przechodziłam dość kiepski okres w życiu i aby zająć myśli czymś konkretnym postanowiłam założyć bloga. Nie wiedziałam czy w tym wytrwam, no niejednokrotnie rezygnowałam z wcześniejszych blogów po kilku postach. Tym razem jak widzicie było inaczej. Mimo pojawiających się trudów, jakoś wytrwałam rok. Dzięki temu moje zdobienia nawet mnie czasem zdumiewają i zaskakują ;) Ale to dzięki Wam, dzięki temu że wspieracie mnie dobrym słowem, mówicie co Wam się podoba, a co nie. I mimo, że teraz jakoś jest mnie mało na blogu, a na Waszych w ogóle nie mam czasu bywać, to Wy o mnie nie zapominacie i za to bardzo Wam dziękuję :* 
W tamtym tygodniu minął rok jak dokonałam pewnych zmian w życiu, które wyszły na dobre. Natomiast w tym roku też dokonałam bardzo drastycznych zmian akurat tydzień temu. Być może w jednym z najbliższych postów pokażę Wam co się zmieniło ;) I co sprawiło, że na mojej twarzy uśmiech gości bardzo często :)

I jeszcze niespodzianka dla jednej z Was. Uznałam, że wypadało by kogoś obdarować przy tak ważnej okazji jak dzisiejsza. I postanowiłam, że moja największa gaduła czyli Marlena, która powala mnie na kolan swoimi zdobieniami, otrzyma ode mnie małą niespodziankę. Jeszcze nie mam pojęcia co tam się znajdzie, ale mam nadzieję, że przypadnie Marlenie do gustu. Dlatego Marlenko proszę Cię o adres do wysyłki na mojego e-maila: joanna.reda07@gmail.com    


O i jeszcze jedno, będę Wam bardzo wdzięczna, jeśli oddacie lajka na moje zdobienie, które bierze udział w konkursie Marizy tutaj. :) :*


Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję, 
że jesteście ze mną, wspieracie mnie i dajecie mi siłę :*:*:*

PODPIS

11 komentarzy:

  1. ja róż kocham od dawna:)
    Piękne zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne paznokcie! Uwielbiam takie pomieszanie z poplątaniem :D Wygląda to niezwykle interesująco i przyciąga uwagę :)
    Fajny pomysł na uczczenie roczku! :) Bądź z nami baaaaardzo długo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zdobienie :)

    Gratulacje i kolejnych latek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :D podoba mi się taka kolorowa zeberka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Róż lubię w ubraniach. Na paznokciach jak już to delikatne odcienie ;p. U mnie królują błękity, turkusy, granaty i wszystko co związane z niebieskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też go uwielbiam :) piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki róż to i ja uwielbiam :) Lubie taką intensywność i cukierkowość koloru. Fajnie go złamałaś i urozmaiciłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...