poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Pszczółkom w zieleni ...

... bardzo do twarzy :)


Witajcie,
mam dziś dla Was zdobienie, które już kiedyś wykonywałam. Było ono jednak w innej kolorystyce i trochę innym rozmieszczeniu. Ale akurat jakiś czas temu naszło mnie na takie coś. Przez kilka dni widziałam to zdobienie na pazurkach więc musiałam się w końcu za nie zabrać. 
A wcześniejsze zdobienie znajdziecie tutaj :)

Do wykonania tego mani, standardowo użyłam farbek akrylowych. A jako baza posłużył mi śliczny zielony lakier od Miss Selene nr 217. Ładnie kryje po dwóch warstwach, ale na zdjęciach widzę delikatne prześwity, normalnie ich nie widziałam. Zdobienie trzymało się prawie tydzień, a płytka się nie przebarwiła.:)
Zatem zapraszam do oglądania zdjęć.


Co sądzicie o tym mani? Przemawia do Was takie zdobienie? :)


A na koniec jeszcze zdjęcie z mojego pobytu u siostry ciotecznej. Dojechałam tam rowerkiem, bo w końcu to tylko niespełna 50 km ode mnie. A siostra nawet zrobiła dla mnie latte, które wyszło aż czterowarstwowe ;)


Chciałabym jeszcze poprosić fejsbookowiczów o lajka na moje zdobienie, które jest tutaj. :)

Trzymajcie się i do następnego posta :)
PODPIS

19 komentarzy:

  1. Piękne pazurki, małe dzieło sztuki!:)
    A latte uwielbiam, chętnie odwiedziłabym Twoją siostrę;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      a na latte też już mogę zaprosić, bo też potrafię zrobić ;)

      Usuń
  2. Super zdobienie ;) aczkolwiek dla mnie ta zieleń trochę za ciemna ale może na żywo inaczej wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żywo był troszeczkę jaśniejszy ;) też wolałabym jaśniejszą zieleń, ale akurat w moich zbiorach brakuje zieleni, bo mam do nich uraz przez przebarwianie płytki :/

      Usuń
  3. Zazdroszczę talentu :) Słodkie pszczółki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kwiaty są idealne ! Masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne!:) Latte zawodowe:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna zieleń :) i zdobienie cudowne!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna zieleń, jak dla mnie idealna! mam coś podobnego z Vipery, ale mi się kończy i szukam następcy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm co tu dużo dodać ? :) Jak zawsze jesteś niesamowita, a Twoje zdobienia idealne :* jestem zakochana po uszy !

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się,aczkolwiek wzór nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam doskonale to zdobienie, bo straszliwie mi się podoba :) Bardzo ciekawy odcień zieleni, i w tym kolorku wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagłosowałam, mam nadzieję, że jeszcze nie za późno ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...