wtorek, 17 września 2013

Łapcze snów

... oto co powstało na bazie z tego posta.


Rozpisywać się nie będę za bardzo, bo nie mam na to siły (przeziębienie postanowiło się do mnie pod koniec niedzieli przypałętać i teraz nie daje mi spokoju :/). Użyte lakiery podane są w poście, do którego odnośnik jest wyżej, a łapacze snów tradycyjnie zmalowane farbkami akrylowymi.

Co naszło mnie tak na łapacze snów? Cóż, sama nie wiem. Jeszcze się u mnie ten motyw nie pojawiał to po pierwsze, po drugie akurat wtedy gdy malowałam to zdobienie często trafiałam na ten właśnie motyw i tak jakoś wyszło. A do tego obecnie czytam książkę, w której mimochodem też pojawia się łapacz snów. Lektura jest bardzo wciągająca, przepełniona marzeniami, wielkimi planami, przepisami na pyszne smakołyki, opowieściami, humorem i łzami. Wszystko to sprawia, że mam spore problemy żeby się od niej oderwać, ale jak widzicie udało się oderwać na chwilkę, aby przypomnieć Wam o sobie właśnie tym postem. Gdyby kogoś interesował tytuł książki to brzmi on następująco "Sklepik z Niespodzianką. Bogusia" Katarzyny Michalak (jest Jeszcze Adela i Lidka). :) 

A tymczasem zapraszam do pozostałych zdjęć pazurków ;)




I przypominam o zapisach do rozmarzonego projektu :)




A na dzisiejszą nockę, życzę Wam snów przepełnionych marzeniami.
Wasza rozmarzona

PODPIS

21 komentarzy:

  1. Podobają mi się łapacze snów na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak pięknie!
    Wyszło tak sielsko, słodko i właśnie jak z marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi ptaszki podobają sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mojej cioci też się podobały, tylko nie mogła ogarnąć jak to jest możliwe, że je sobie od tak namalowałam ;)

      Usuń
  4. o mamusiu droga jak pięknie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. o jejku, jakie cudne! ostatnio u mamy na pazurkach zmalowałam łapacze snów. pewnie i za niedługo zagoszczą one u mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie. Lubię ten motyw, choć sama jeszcze nigdy go nie zmalowałam.
    Fantastycznie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow... Cudownie wyglądają. Te łapacze złapały mnie w swoje sidła i też takie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorystyka i same łapacze są piękne, muszę w końcu je zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamo cudo i jeszcze na obu dłoniach identycznie wyszło, podziwiam*_*

    OdpowiedzUsuń
  10. I've got to say it still amazes me how you can do your beautiful designs on both nails! Lovely!
    I think my favourite has to be the bird on the your middle finger - love it!

    OdpowiedzUsuń
  11. I Ty nam tak długo kazałaś czekać na to wspaniale zdobienie :D
    Jest wspaniale!!! :d

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem już jak komentować Twoje prace.. bo zwykłe "pięknie" to o wiele za mało.. dla mnie genialne... wygląda jak z książki z bajkami.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje za odwiedzinki :) Sliczne masz te lapacze snow! Szczegolnie podoba mi sie jak wyszedl srodkowy palec ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...