piątek, 20 września 2013

Domek

Witajcie,

Dziś będzie trochę inaczej niż zawsze. Jakiś czas temu znalazłam sobie nowe zajęcie, bo nudziło mi się tylko malowanie paznokci. Nie chce mi się też ciągle ich zmywać i malować ponownie żeby mieć jakiś nowy wzorek na bloga, bo często zdobienia bardzo długo się trzymają i szkoda ich zmywać jak ładnie się prezentują. Dlatego znalazłam coś nowego.


Powyższy domek to moje pierwsze ukończone dzieło. Kiedyś tata go zrobił, a teraz ja postanowiłam przeprowadzić renowację. Trochę czasu to zajęło ze względu na schnięcie farb i lakieru, ale jakoś dało radę. Teraz zdjęcie przed i po:


Różnica chyba bardzo widoczna? 

Postawiłam na jasne ściany i fioletowe elementy. Mój pokój to istny niebieski raj, nawet wszelkie dodatki są w kolorze niebieskim, dlatego też ostatnimi czasu postanowiłam urozmaicić pokój o dodatkowe fioletowe elementy. A domek na razie będzie mi służył jako schowek na wszelkiego rodzaju kwiatki do włosów, sukienek itp. :) I jeszcze dwa zdjonka :)


A zatem, co jakiś czas na pewno na blogu pojawią się ciekawe rzeczy zamiast pazurków. Albo będę coś odnawiała, zmieniała jego wygląd, albo będę malowała jakieś różne cuda, które wynajdę :) 

PS. Mam nadzieję, że takie posty nie zniechęcą Was do odwiedzania mojego bloga ;)


Pozdrawiam cieplutko :)

PODPIS

9 komentarzy:

  1. piękny domek i lubisz te same kolorki co ja widzę :) mi sie ten pomysł podoba sama lubię coś przerabiać więc jestem ciekawa kolejnych postów :) i mam to samo zdanie o paznokciach skoro są piękne i zdobienie się pięknie perzentuje to po co go zmywać :) jak można go dłużej potrzymać ja tak sama robię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie już z tą obsesją na niebieski wszyscy najbliżsi wyśmiali, ale przynajmniej łatwo sobie mnie kojarzą, to ta od niebieskiego, a jak chcą mi coś sprezentować to wystarczy że znajdą coś w kolorze niebieskim i jest idealne ;)

      Usuń
  2. cudownie go odnowiłaś:) pomysł z takimi postami jeste świetny! też codziennie nie zmywam mani... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super domek;) jak i pomysł na pewno każdy z miło chęcią obejrzy co tam ładnego zmajstrowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe zajęcie :) ! super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci to super wyszło :) takie posty nie zniechęcają, wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...