piątek, 13 września 2013

Mieszanka :)

Tym razem mam dla was bazę pod zdobienie.



Ten miks kolorowy został wykonany następującymi lakierami:  biały Golden Rose #04, zieleń Miss Selene #217, róż Golden Rose #8, niebieski Miss Selene #221, niebieski Vipera #45, fioletowy Vipera #39, żólty Miss Selene #218, pomarańczowy Miss Selene # 213, niebieski termiczny Allepaznokcie #27, biały z niebieskimi drobinkami wszelkiego rodzaju Allepaznokcie #50.


Więcej pisać mi się nie bardzo chce, bo jakoś nie mam dziś motywacji. Od kilku dni mam jakiegoś doła. Pazurki też chwilowo odpoczywają, bo ostatnio sporo ich się nałamało i postanowiłam je troszkę wzmocnić. Na szczęście mam kilka zdobień wcześniej wykonanych więc coś tam będzie się pojawiać.   

Przypominam również o moim projekcie Marzenia, banerek widoczny po prawej stronie lub zakładka w menu. ;) Może jeszcze kogoś najdzie ochota :)


PS. Na tej kolorowej mieszance powstało dość ciekawe zdobienie. Ma ktoś pomysł co to mogło być? :)

Buziaki :*:*:*
PODPIS

13 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia co mogło powstać ale ta mieszanka wygląda bardzo obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba długo trwało pomalowanie pazurków efekt swietny

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm... takie letnie kolorki, może coś związanego z wakacjami? :) czekam na posta z tym zdobieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju ale cudne!!! :) zapraszam do mnie na konkurs jeśli masz ochote :))

    OdpowiedzUsuń
  5. No niezła mi baza, same z sobie są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, aż mi się lato i wakacje przypomniały :D
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baza jest świetna, ja bym na nią nałożyła jakieś czarne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 'więc chodź, pomaluj mój świat...' super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne, uwielbiam takie łączenia kolorów chociaż mi za dobrze niestety nie wychodzą.. Ale oglądać lubię. Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne połączenie kolorów!! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...