poniedziałek, 9 września 2013

Projekt MARZENIA

Cześć,

W końcu się zebrałam i zaczynam gromadzić chętnych do nowego projektu. Mam nadzieję, że znajdzie się kilka chętnych osób, do kolejnej zabawy. Myślę, że na koniec projektu również pojawi się jakaś niespodzianka.



To teraz przydałoby się kilka słów na temat motywu przewodniego projektu i tego jak to wszystko ma wyglądać. Oto baner:


Jak widzicie wszystko na nim kręci się wokół marzeń. Może nie jest idealny, ale w zupełności odzwierciedla to na co chcę zwrócić szczególną uwagę, czyli to jak ważne są w życiu marzenia. Tęcza jest takim motywem, który szczególnie kojarzy mi się z marzeniami i cieszę się, że udało się ją tutaj wkomponować. Należę do osób, które dość dużo czasu spędzają w świecie marzeń i czasem nie potrafię otrząsnąć się wracając do rzeczywistości, ale póki co nie wywołuje to żadnych negatywnych skutków. I dlatego dziś chciałabym zachęcić Was do projektu Marzenia, który ma na celu skupieniu się na marzeniach, o których czasem zapominamy. O czym marzyliśmy, marzymy, jako dzieci, jako małolaty i jako dorosłe osoby? Zwykle po jakimś czasie się o tym zapomina, a ja chcę abyśmy do tego powróciły. I mam nadzieję, że ten projekt w tym pomoże. 

Zacznę od tego o co dokładniej ma w nim chodzić. Projekt podzieliłam na 8 tygodni, każdy tydzień to odpowiednia literka ze słowa MARZENIA. Należy się nimi inspirować w każdym kolejnym tygodniu, ale nie w dosłownym znaczeniu, czyli nie malujemy np. literek M na każdym pazurku itp. Chodzi o to, aby zmalować to co kojarzy się z konkretną literką, przychodzi pierwsze na myśl, miło się wspomina, o czym się marzy. Może to też być jakaś fraza zaczynająca się na odpowiednią literkę (może być również słowo w innym języku, które akurat zaczyna się na daną literę). Ważne, aby znalazło się małe wytłumaczenie z czym się kojarzy dana literka. Przykładowo:
M: motyl, mewa, morze, miłość
A: arbuz, ankonda, Afryka, Alpy
R: rzeka, róża, rower, rekin
Z: zebra, znak, zegar, zamek
E: Egipt, eyes, elephant, eleven
N: na zawsze, nigdy, Norwegia, niebo
I: Indie, inna, irokez, Indonezja
A: A na koniec, A tutaj, druga literka A, zatem pozostaje zupełna dowolność z wyborem tego, co przedstawicie na pazurkach. :)

Podsumowując macie prawie zupełną dowolność w tym co zmalujecie. Liczy się Wasza kreatywność i pomysłowość, która kręci się wokół marzeń. :) Ale w końcu marzeniem może być wszystko. :)

Jeśli coś jest niezrozumiałego, macie jakieś pytanie, to pytajcie w komentarzach, albo mailowo, adres na górze strony oznaczony kopertą :)


Projekt planuję rozpocząć 7 pażdziernika 2013r., czyli w dniu moich już dwudziestych drugich urodzin. :)
Zgłoszenia przyjmuję pod tym postem. Proszę u umieszczenie banerku na Waszych blogach, zakładka projektu już widoczna na górze. 

Trzymajcie się :* 

PODPIS

24 komentarze:

  1. Zastanowię się i jakby co to się zgłosze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Temat naprawdę ciekawy :)
    A że projekt rozpocznie się prawie za miesiąc to się zgłaszam :)

    A baner dodam jutro

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja na dzień dzisiejszy też się zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę :) już zanotowałam :)

      Usuń
  4. tyle tych projektów! nie wiem jak temu wszystkiemu podołam, ale zgłaszam się. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety będę zmuszona zrezygnować z wzięcia udziału w tym projekcie. :(

      Usuń
  5. straszniieee ciężko się czyta tą kursywę :P Ja się jeszcze zastanowię nad tym projektem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy taka czcionka jak teraz jest wygodniejsza? :)

      Usuń
  6. zgłaszam się ;) mam nadzieję, że w październiku wena mnie nie zawiedzie :p

    OdpowiedzUsuń
  7. hu hu hu, dwa projekty na raz... no, ale spróbuję! Zgłaszam się :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli zapisy nadal otwarte to ja się zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że nadal otwarte ;) zapisuję :)

      Usuń
  9. Zastanawiałam się i zastanawiałam... i chyba przed chwilą mnie namówiłaś :P Dołączę i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm zastanowię się chociażcwzorków to ja malować nie potrafię ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. I love this project.So I want to join :)
    This will be fun

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, szkoda, że dopiero teraz dowiedziałam się o projekcie :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...