środa, 16 października 2013

Kropeczkowo - tygryskowo

Tak na ożywienie ponurego dnia :)



Mam dziś totalnego lenia. Dwa wykłady w ciągu dnia, a zdołałam wytrzymać na jednym i to godzinnym. Dzisiejszy dzień jakoś kiepsko na mnie wpływa. Ale żeby całkowicie go nie zmarnować, mam dla Was tego oto posta :) Trochę kolorku powinno poprawić nastrój, przynajmniej odrobinę. Lakiery, które zostały użyte to Golden Rose z serii Paris niebieski #88 i biały #04 oraz z serii Rich Color róż #08, a ponadto czarny liner od allepaznokcie. Na koniec matujący top od Vipery.


Buziaczki :* :* :*
PODPIS

16 komentarzy:

  1. te kropeczki na różowym lakierze wyglądają słodko ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ci wyszedł ten tygrysek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pazurki, zakochałam się w tej niebieskości od GR <3

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie bardzo optymistyczne połączenie kolorków :) super !

    OdpowiedzUsuń
  5. te kropki na różowym lakierze są świetne :D o ile róż solo mi się nie podoba, tak kropy są świetne ;)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne :O szczena mi opadła :D kolorki bardzo energetyczne, a zdobienie tak pięknie się prezentuje :) CUDO <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...