środa, 23 października 2013

Kwitnące wiśnie

Za oknami jesień, a ja tu przychodzę z kwitnącą wiśnią ;)


Miał dziś pojawić się post z prawdziwego zdarzenia. Ale chyba na prawdę wzięłam sobie do serca odpoczynek w dniu dzisiejszym. Na uczelni rektorskie więc przepadły dwa wykłady z czego niezmiernie się cieszę, bo to oznacza kilka stron mniej do nauki w styczniu ;) Moje wcześniejsze plany z nadrobieniem notatek legły w gruzach, bo wstać zdołałam koło 12-tej, później wzięłam się za obiad, a w międzyczasie pochłonęła mnie lektura pt. "Więzień nieba", przerywałam ją tylko, aby zmalować nowy motyw na pazurkach :) Zobaczycie go za jakiś czas. 
A tymczasem przed Wami zdobienie jeszcze z września. Zwykłe zdobienie, niepowalające na kolana, jednakże bardzo przyjemne :) Jako bazy użyłam dwóch lakierów od Golden Rose z serii Rich Color #44 i #07, gałązki domalowałam brązową farbką akrylową, a kwiatuszki lakierami przy użyciu sondy i drugiej strony pędzelka żeby kropki były większe ;)



Do następnego posta,
PODPIS

15 komentarzy:

  1. Wiosennie tu u Ciebie, ale to bardzo dobrze :) Fajne, pozytywne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne! Aż się za wiosną stęskniłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przesłodkie zdobienie, jak z obrazka! byłabym z niego dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te gałązki na miętowym tle wyglądają genialnie! Świetnie się kolory zgrały:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja, te kolory świetnie połączyłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pracy musisz wkładac w te paznokcie;)) bardzo łądnie Ci to wychodzi;) zaczynam obserwować pozdr. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kwiatuszki :) przez takie pazurki świat staje się bardziej kolorowy i radosny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...