niedziela, 6 października 2013

Ożywić jesienne dni

Za oknami słonko pojawia się już coraz rzadziej. Zatem trzeba jakoś inaczej ożywić otoczenie. Dlatego przychodzę do Was z mocnym neonowym akcentem.


Zdobienie dość banalne. Lakiery, które użyłam to zielony Golden Rose Paris #207 i żółty piasek od allepaznokcie #08 oraz czarny lakier do zdobień również od allepaznokcie. 

Do zdobienia użyłam również tych ćwieków oraz tej tasiemki. Oba produkty dostałam w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store. Tasiemka jest bardzo pomocna, ale muszę się jeszcze trochę z nią oswoić, bo przyzwyczaiłam się do malowania bez żadnych pomocy. Jednak od bardzo długiego czasu polowałam na taką tasiemkę. Ćwieki również bardzo przypadły mi do gustu, chyba ze względu na to, iż są takie kolorowe. W końcu będę mogła tworzyć mix-y jak Mroofa, której to takie mieszane zdobienia uwielbiam ;) 

Oprócz produktów do przetestowania dostałam również zegarek, który wygrałam dzięki temu, że oddałam głos na pracę jednej z dziewczyn. I szczęśliwym trafem znalazłam się w dziesiątce tych, które miały do wyboru zegarek bądź pierścionki ;) Zegarek jest cudowny :) Prezenty dodarły do mnie dopiero wczoraj, ponieważ wszystko przyszło na adres domowy, a ja od tygodnia już w Lublinie i dopiero bracia przywieźli mi paczkę wraz z drobnymi upominkami urodzinowymi, ale o tym może następnym razem ;)


Ostatnio bardzo dużo czasu spędzam w świecie książek, próbując zagłuszyć problemy świata codziennego ;)


Co do zegarka pomysłowość mojej rodziny nie zna granic. Tata uznał, że to jakiś pasek, a nie zegarek. Później uznał, że może być on ewentualnie na szyję bądź nogę. Podobnie twierdzili moi bracia, ale jednak idealnie nadaję się na rękę ;)


Za pomocą kodu XBSQ10 możecie otrzymać 10% zniżki na produkty, które oferuje sklep Born Pretty. A znajdziecie tam niezłą gamę różnorodnych produktów. Pamiętajcie również, że wysyłka jest całkowicie darmowa.


Jutro pojawi się jeszcze post z listą osób, które zdecydowały się wziąć udział w projekcie, aby przypomnieć co i jak :)

Pozdrawiam,
PODPIS

21 komentarzy:

  1. świetny zegarek jak i również pazurki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i te różowe co widać jak pokazujesz zegarek też mi się podobają. A możesz powiedzieć kiedy ten zegarek przyszedł, bo ja ciągle swojego nie dostałam. W ogóle dalej nie doszło do mnie zamówienie z 3.09 i teraz to totalnie zaczęłam się martwić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a te drugie pazurki pojawią się za jakiś czas, bo ostatnio nie wyrabiam się z tym wszystkim :)
      a zegarek przyszedł chyba w czwartek, ale jestem pewna, bo nie pamiętam kiedy dokładnie mama do mnie dzwoniła z tą informacja ...

      Usuń
    2. To może w poniedziałek też dostane. Fajnie by było jak by te zagubione zamówienie też doszło, bo sporo rzeczy fajnych tam jest.

      Usuń
    3. na pewno dojdzie ;) może u mnie jakoś tak przypadkowo pospieszyli się z wysyłką ;)

      Usuń
  3. ładnie :) tak kolorowo, na przekór jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nie podobają kolory. ;]] Doszukałam się też niedociągnięć na zółtych pazurkach ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że są niedociągnięcia, bo to moje pierwsze zdobienie przy użyciu taśmy o czym wspomniałam w poście ;) i fakt sama tym zdobienie zachwycona nie jestem, ale ze względu na ożywioną kolorystykę nie zmyłam go od razu ;)

      Usuń
  5. szybko Ci ta przesyłka przyszła ja czekam na swoją i się doczekać nie mogę a mani jest cudowne kolorki piękne też żółty mmm szkoda że już jesień jest :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się zdziwiłam, że tak szybko do mnie dotarła, może przez wzgląd na to, że pracowałam na poczcie to trochę się tam pospieszyli ;)
      z jednej strony szkoda, że już jesień, ale z drugiej to jednak nawet ją lubię tylko lepiej żeby nie padało ;)

      Usuń
  6. Mnie zegarek bardzo się podoba, gratulacje:)
    Pazurki mega pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne zdobienie, muszę zapolować na te ćwieki, są świetne ^^ zazdroszczę zegarka ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te ćwieki! Już na kilku blogach się nimi zachwycałam, cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zegarek jest genialny! :) A te neony... <3 Na krótkich paznokciach nie wyglądają dobrze, a u Ciebie - Mrrr! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam mixy, a Twój bije po oczach :D jest super !

    OdpowiedzUsuń
  11. masz b.fajnego bloga i ciekawe pomysły na pazurki:) w wolnej chwili zapraszam na make upy!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...