wtorek, 8 października 2013

Projekt Marzenia - Tydzień 1: M

M jak Morze?


nie tym razem.
Dziś M jak Miłość :)

Miłość ta jedyna, największa, do końca życia. To chyba największe marzenie każdej kobiety. I w pierwszym tygodniu projektu właśnie na niej postanowiłam się skupić. W ramach ukazania miłości na pazurkach postanowiłam namalować zakochaną parę siedzącą na palmowej gałęzi o zachodzie słońca. Jako inspiracja posłużył mi ten oto obrazek.

Do zdobienia użyłam sporej ilości lakierów. Dwa odcienie czerwieni: Safari (niestety nie wiem jaki numerek), The garden of colour #38, malina Miss Sporty #343, pomarańcz Golden Rose Paris #129, żółć Ados Summer Time #17, My Secret #144, niebieski Eveline #819. Dodatkowo oczywiście czarna i biała farbka akrylowa. A na koniec matowe wykończenie, czyli Top Coat Matujący od Vipery.

Prace dziewczyn biorących udział w projekcie będą pojawiać się w zakładce Projekt Marzenia. Jeśli klikniecie w poniższe baner to zostaniecie przeniesieni w odpowiednie miejsce ;)



PS. Bardzo serdecznie dziękuję Wam za wszystkie życzenia pod wczorajszym postem :* :* :*

Trzymajcie się,
PODPIS

14 komentarzy:

  1. cudowne, też mam zamiar miłostkować Literkę M, ale nie zrobie tego tak wspaniale jak Ty! (;

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! to jest boskie:) jaki Ty masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Really, really love it! The romantic couple is so endearing! :D
    And I know I always say this but it's amazing to me how you do your nails on both your hands and have them both come out perfect! :D Incredible!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne paznokcie i piękne zdobienie ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowicie <33 ale bym chciała być na jakiejś rajskiej wyspie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Genialne! Podziwiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...