sobota, 26 października 2013

Projekt Marzenia - Tydzień 3: R

R jak Red & Gold.


To już trzecie zdobienie w ramach projektu Marzenia. Tym razem postawiłam na elegancję, do której idealnie pasuje czerwień i złoto :) Paseczki wykonałam dzięki tasiemce, którą otrzymałam w ramach współpracy z Born Pretty Store. Jeszcze ciężko mi się nią posługuje, trochę za sprawą tego, że trudno operować nożyczkami lewą ręką ;) Chyba muszę sobie skombinować nożyczki dla leworęcznych ;) Co do lakierów, które użyłam to są nimi czerwień #38 od Silcare z serii The garden of colour oraz złoto #219 od Sensique z serii Fantasy glitter :) Na koniec oczywiście top matujący od Vipery, ostatnio się z nim nie rozstaję ;) Co do tego zdobienia, myślę, że jest idealne na jakieś wyjście typu wesele, randki, chrzciny, komunie, itp. :)



A Wam podoba się takie zdobienie? :)

Jeśli ktoś jest zainteresowany zakupami w Born Pretty to przy pomocy kodu XBSQ10 może otrzymać 10% zniżki :)



A tutaj znajdziecie inne prace w ramach projektu :) 


Pozdrawiam,
PODPIS

11 komentarzy:

  1. widziałąm na fb :D hehe
    śliczne są !:))

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę ze świętami mi się kojarzy :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny mani :)
    nie wiem dlaczego do tej pory nie zakupiłam tasiemki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :) mi się takie połączenie kolorów ze Świętami Bożego Narodzenia kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie na fejsie debatowałyśmy z siostrą cioteczną, że to takie świąteczne zdobienie ;)

      Usuń
  5. Ładne zdobienie, takie dosyć eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! mi również kojarzą się ze Świętami! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne pazurki :) nienagannie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idealne na święta :) jak uda się mi zapuścić pazurki to sobie takie sprawię albo poproszę kogoś żeby mi takie zrobił. Zachwycona jestem :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...