czwartek, 10 października 2013

Wazon po Parysku :)

Brak w nim tylko bukietu róż :/ Poniższe zdjęcie w trakcie zasychania lakieru ;)


Wazon wykonałam z butelki po winie, która miała trochę inny kształt niż zazwyczaj spotykane butelki. Dlatego okazało się, że idealnie pasuje na wazon. Już od dłuższego czasu pełniła taką funkcję, a niedawno ją ozdobiłam, aby bardziej przypominała typowy wazon. Przy okazji pojawił się kolejny element, który sprawia, że mój pokój się ociepla ;) Butelkę ozdabiałam techniką decoupage używając serwetki i specjalnego papieru do decoupage z wizerunkiem wieży Eiffela, a niektóre elementy domalowałam własnoręcznie. Efekt bardzo mi się podoba mimo, że widać poważne niedociągnięcia, ale nie zamierzam się poddawać w końcu ćwiczenie czyni mistrza. :) A jeszcze co do opinii na temat wazonu, bardzo przypadł on do gustu moim braciom, jeden ciągle pytał kiedy w końcu wrzucę zdjęcia na internet (a skoro dwudziestoletni chłopak i przy okazji brat docenia to co powstało ze zwykłej butelki po winie, to znaczy, że czasem warto spróbować coś z niczego, zwłaszcza dla takiej zwykłej pochwały ze strony rodzeństwa:).
Przejdźmy do zdjęć. Na początek kolaż jak to wszystko wyglądało w tracie, a później bardziej ogólnie :)



Przypadłby Wam do gustu taki wazonik? :)


Jeszcze kilka słów na temat projektu. Zastanawiam się nad rezygnacją z niego. Chyba za dużo projektów się nałożyło w jednym czasie. A u mnie powoli wykruszają się osoby, sama też nie wiem czy nie będę musiała zająć się bardziej uczelnią i też może być ciężko ze zdobieniami. Zapewne oficjalną informację, jak potoczy się dalej sytuacja z projektem, podam w najbliższym poście.


Buziaczki :* :* :*
PODPIS

17 komentarzy:

  1. piękny wazon ;) według mnie nawet bez bukietu róż jest świetną ozdobą! :D
    a co do projektu - Projekt Tęcza się już kończy, więc nie wydaje mi się żeby było ich jakoś dużo, no ale decyzja należy do ciebie ;) ja na literkę M zmaluję coś w weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      w takim razie jeszcze trochę poczekam z decyzją ;)

      Usuń
  2. Ej no, nie rób mi tego, własnie w weekend chciałam przysiąść do zdobienia paznokci!
    A Wazon rpzecudny - nie dziwie sie Twojemu bratu (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      powoli przekonujecie mnie, że nawet jeśli w projekcie miałby wziąć udział jedna osoba to warto go zorganizować i nie rezygnować ;)

      Usuń
    2. Kurczę, wczoraj coś zmalowałam ale światła nie było, więc myślałam, że dziś po szkole zrobię zdjęcia, okazało się, ze na zajęciach dziś mamy manicure i musiały mi zmyć ;|
      Jutro też mamy manicure, a zanim dziś namaluje znów światła nie będzie.
      Przepraszam, ale spóźnie się i zrobie wszystko w poniedziałek rano, nie gniewasz się? (;

      Usuń
    3. nie martw się nie ma problemu ;) dziękuję za informację :)

      Usuń
  3. wspaniały wazon! cudo zrobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrzostwo ! :) Nawet w sklepach nie spotkałam takiego pięknego wazonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow to jest istne arcydzieło :) zaniemówiłam ! coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm... dostać takie wazonik w prezencie to lepszy niż kupiony ;) wazonik jest po prostu cudowny i tak wygląda nawet jak nie ma w nim róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nic dziwnego, że brat docenił, bo wazon-bajka!

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę, po prostu obłędny! Nawet bez zawartości taki wazon, to piękna ozdoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurdeee nawet bardzo przypały do gustu..!!! coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...