sobota, 9 listopada 2013

Biżuteria drewniana + Maybelline ColoRama #214

Miała zamieścić tylko kilka słów na temat lakieru, ale postanowiłam, że skoro bransoletka i kolczyki są w tej samej kolorystyce to o nich też coś tam wspomnę ;)
  

Na miętę i jej podobne odcienie choruję już od dłuższego czasu. Strasznie upodobałam sobie takową kolorystykę i dlatego wiedziałam, że bransoletka w takiej kolorystyce musi się u mnie pojawić, ale żeby nie była osamotniona, postanowiłam również zmalować kolczyki. Kolczyki są w całości ręcznie zmalowane, motylki metodą one stroke, natomiast elementy na bransoletce wykonane za pomocą metody serwetkowej ;) Ostateczny efekt nie zadowolił mnie do końca, bo w bieli bransoletka prezentowała się o niebo lepiej, ale następnym razem się poprafię ;)



Czas na kilka słów na temat lakieru MAYBELLINE NEW YORK COLORAMA #214

Pojemność: 7ml
Cena: 10-12 zł
Konsystencja: ułatwia rozprowadzanie lakieru na płytce paznokcia, nie zalewa skórek
Krycie: dwie warstwy są wystarczające
Pędzelek: szerszy, co bardzo się mi w nim podoba, stanowczo ułatwia rozprowadzanie 
Schnięcie: ok. 10 min.


Dodatkowe uwagi:
Dla mnie ten lakier jest wprost idealny. Kremowe wykończenie sprawia, że jeszcze bardziej go lubię. Cudownie prezentuje się na pazurkach zarówno jako singiel jak i z delikatnym zdobieniem. Aż szkoda go zmywać, ale jak już trzeba to zrobić to nie robi problemów i schodzi bardzo szybko. I co najważniejsze, oczywiście nie przebarwia płytki paznokcia. Zdecydowanie polecam ten lakier, jeśli ktoś również tak bardzo polubił miętę ;)


Pa :)
PODPIS

11 komentarzy:

  1. Mięta jest piękna :)
    A ta bransoletka i kolczyki... nie mogę się napatrzeć:) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę znakomita jest ta biżuteria :D a lakier też jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna miętka :) Na wiosnę będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bransoletka, nie wiem, czemu narzekasz :) I kolczyki też super :)
    Lakier piękny, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko pięknie zrobiłaś a ta bransoletka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie piękne, ale bransoletka i kolczyki to po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć ;) Chcicałabym wręczyć Ci nominację ”Liebster Blog Awards” , za trud włożony w prowadzenia bloga. To świetna okazja do bliższego poznania się w społeczności blogerek . Wystarczy odpowiedzieć na 11 pytań. Szczegóły znajdziesz tutaj : http://spectrum-of-colors.blogspot.com/2013/11/nominacja-do-liebster-blog-awards.html Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta bransoletka :) super pasuje do tego lakieru o kolorze mięty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko piękne :) Kolor na paznokciach boski :D

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny kolorek tego lakieru :) a biżuteria bardzo oryginalna i przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...