środa, 27 listopada 2013

Kwiaty i panterka

Jak wytrzymujecie ten kwiatowy wysyp na moim blogu? ;)

Ja nie wiem co mi się ostatnio stało, ale u mnie ciągle kwiatki w głowie. I to w różnych kombinacjach ;)
Użyte lakiery to Eveline miniMax #822 i Vipera Bambini #37. Inne elementy to farbki akrylowe ;)

Dziś tylko tyle mam do powiedzenia, bo wychodzę na imprezę i na więcej niestety nie mam czasu ;) W związku z czym zostawiam Was z dużą ilością zdjęć ;) Mam nadzieję, że się spodobają :)



Buziaki :* :* :*
PODPIS

18 komentarzy:

  1. piękne ;) bardzo fajne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym byś kiedyś mi pomalowała paznokcie <3 robisz to cudownie! ten mat nadaje takiej elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam tytuł i pomyślałam, że kwiaty i panterka - dziwaczne połączenie, jednak jak zobaczyłam fotki jestem pod mega wrażeniem! Zdobisz pazurki perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, rany! Jeszcze w macie... coś wspaniałego zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie , pięknie , pięknie , muszę kiedyś spróbowac takiego połaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie, i panterka, i kwiatek, cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne ^^ ja jeszcze długo wytrzymam kwiatkowe posty, świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idealnie wszystko ise komponuje, CUDEŃKO!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny kwiatowo-zwierzęcy wzór - dokładnie taki jak lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. szczerze to kwiatki są cudowne i tez lubię je malować:)tobie wyszły naprawdę ślicznie:)a jeszcze ta panterka super

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne kwiaty ale ja pewnie panterki bym nie dała tam gdzie one są :) całość pięknie się komponuję i do Ciebie bardzo mi pasuje :) Widzę że męczy Cię One Stroke :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne!! Czy mogę zgapić od Ciebie takie mani! ?
    Bo mega mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) oczywiście, że możesz :)
      bardzo ładnie również wygląda to zdobienie w fiolecie, bo robiłam je koleżance ;)

      Usuń
  13. Prześliczne :) Kwiatowy wysyp o tej porze roku jak najbardziej potrzebny w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. :o Najlepsza jesteś! Cudowne pazurki, robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  15. da się jeszcze bardziej pokochać Twoje kwiaty ?! Boskie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...