sobota, 23 listopada 2013

Kwieciście 1

Dziś takie proste zdobienie :)


Przepraszam za słabą jakość, ale niestety zdjęcia robiłam telefonem, bo akurat wtedy zapomniałam zrobić zdjęcia zanim wróciłam do domu i nie miałam aparatu przy sobie. 

Zdobienie wg mnie jest proste do wykonania :) Użyłam do niego lakierów niebieskiego allepaznokcie One ColourPro #17, delikatnej żółci My secret (mojej ulubionej z resztą) #144, zielonego Golden Rose Paris #201, różu Sensique Strong&Trendy Nails #167 i Bell GlamNight Sparkle #03. Na niebieskich pazurkach farbką akrylową wykonałam najpierw białe kropki a na nich czarne. Natomiast kwiatki zmalowałam w ten sposób, że zrobiłam delikatne "kleksy" zielonym i różowym lakierem, a później to już tylko cienkim pędzelkiem dodałam czarne kontury i dodatkowe elementy. :) Strasznie spodobało mi się takie zdobienie, bo jest dość szybkie i myślę, że dość ciekawie wygląda :)


Pa,
PODPIS

14 komentarzy:

  1. kwiatki są super:) ale moi zdaniem ten niebieski lakier nie pasuje do całości- chyba coś żelowego albo jakiś mat pasowałby lepiej :]]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi właśnie podoba się z tym niebieskim, bo ogólnie lubię to połączenie kolorystyczne ;)

      Usuń
  2. Dość ciekawie? Nie załamuj mnie :P Ja nawet w połowie tak ładnie tego bym nie wykonała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. proste? wcale nie takie proste! ale cudowne to na pewno! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja cię jakie te kwiatki są śliczne i mówisz że tylko kleksy zrobiłaś i takie ładne wyszło no duże WOW:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie zmalowane kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne zdobienie! gratuluję, talentu ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne są te kwiatuszki i się w końcu doczekałam tego posta :) cudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze będzie drugi, bo na tamtym zdjęciu było z fioletowym ;)

      Usuń
  8. uwielbiam Twoje kwiatowe zdobienia :) pięknie !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...