piątek, 29 listopada 2013

Lampka nocna 2

Wykonana dla mamy :)


Pamiętacie tamtą lampkę? :) Dziś mam dla Was drugą bardzo podobną, tylko w lepszym wykonaniu. Po metamorfozie mojej lampki, mamie zamarzyło się, aby zmienić również wygląd jej lampki. Spróbowałam więc to wykonać. Tutaj oprócz róży są na lampce również storczyki :) I co tu więcej mówić, rzućcie okiem na zdjęcia :) 




Dziś już troszkę padam. Mam dwa kolosy po weekendzie, jeden w poniedziałek, a drugi we wtorek więc nie jest za ciekawie. Do tego nie bardzo mogę się zmobilizować do nauki. Dziś próbowałam do tego zajrzeć ale jakoś ciężko mi idzie. A do tego przyszły moje cudeńka do nowych wytworów więc boję się o te moje wyniki z kolosów. Mam nadzieję, że aż tak bardzo nie rozproszy mnie radosna twórczość ;)


A tak jeszcze wczoraj wyglądałam moja półka z różnymi przyborami do paznokci i nie tylko. Dziś już ten porządek się trochę popsuł ;)


 A wszystko przez to, że dziś przybyło mi jeszcze farb i pędzli. Zarówno do pazurków jak i do decoupage ;)
To dziś będzie na tyle.




5 komentarzy:

  1. Masz talent Dziewczyno! :)
    A lampka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie wygląda :) fajnie można odmłodzić taką rzecz bez konieczności kupowania nowej :) masz talent! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ! zbieram szczęki z podłogi :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...