niedziela, 24 listopada 2013

Projekt Marzenia - Tydzień 7: I

I jak Irysy.


Hmm... Irysy to takie piękne kwiaty. Zawsze mnie fascynowały. Marzy mi się, że kiedyś będę miał mega ogród, w którym znajdzie się miejsce dla różnego rodzaju irysów ;) Dlatego tym razem, w już przedostatnim tygodniu projektu, na moich pazurkach pojawiły się właśnie te kwiaty. Ostatecznie nie byłam zbyt zadowolona z tego zdobienia, bo nie wyszło tak jak chciałam. Niestety czasu zaczyna brakować i  nie miałabym kiedy zmalować czegoś nowego :/ Zatem musiałam się zadowolić tym co powstało:


Mam nadzieję, że nie odstraszyło Was to zdobienie ;) Po kilku godzinach przemyśleń odkryłam co nie gra mi w zdobieniu. Myślę, że chodzi tutaj o tło, to żółte zupełnie tutaj nie pasuje i wydaję się mi, że lepiej wyglądałoby z białym tłem. Może innym razem ;)

A tak przy okazji, to właśnie napisałam dla Was 200-ego posta. Aż się dziwie, że tyle się już tego zebrało ;) Dziękuję, że jesteście :*


Do następnego :)
PODPIS

8 komentarzy:

  1. bardzo ładne:) no ale tak jak pisałaś może z białym tłem wyglądało by inaczej chociaż osobiście żółty kolor lubię bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. och..przyszła piękna wiosna. Aż się cudownie patrzy kiedy za oknem tak szaro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem z tym tłem mi się podoba bardziej niż jakbyś zrobiła to z białym :) widać że się napracowałaś na tych 10 paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne ;) wiosennie się zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe pazurki :) ah chciałoby się żeby za oknem nam takie teraz rosły ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie troszkę za pstrokato ale kwiaty mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaka wiosna:) pięknie;) wszytsko pasuje ale z innymi kolorkami też można spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie bardzo odstraszyło :P Fujka jakich mało :P Oszalałaś dziewczyno?! Jest pięknie i nawet to żółte tło mi tu pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...