wtorek, 5 listopada 2013

Trumna na wino + mix zdjęciowy

Albo jak to powiedziała moja siostra cioteczna sarkofag ;)


Nazwę Trumna na wino nadały temu pudełku moje koleżanki. I wyszło tak dość humorystycznie ;) A ogólnie był to prezent urodzinowy dla siostry. Pamiętałam, że zawsze miała fioła na punkcie Egiptu, piramid, mumii i tych wszystkich rzeczy, licząc na to, że jej to nie przeszło postanowiłam stworzyć taki motyw na skrzyneczce. Od razu, żeby nie było, to nie malowałam tego wszystkiego własnoręcznie ;) Aż takich zdolności niestety nie posiadam. Egipski motyw to zwyczajna serwetka ;) Żeby było śmieszniej zamieściłam też bardzo fajny tekst, który polubiłam pod koniec wakacji słysząc piosenkę Krzysztofa Krawczyka "Życie jak wino". Idealnie tutaj pasował :) 



Co sądzicie o takim pomyśle na prezent urodzinowy? Banalny, tandetny czy może oryginalny ? ;)





1. bransoletka własnej produkcji ;) i zdrowe pazurki tylko z odżywką. 2. Z serii Asia tworzy, czyli na podłodze musi być wielki bałagan. 3. Chwila relaksu z książką, tutaj chyba akurat "Więzień nieba" Zafona (bardzo fajna książka, tak właściwie). 4. Niedziela na świeżym powietrzu, przy 20 stopniach i na meczu Sokół Sieniawa - Lublinianka Lublin, czego chcieć więcej, chyba tylko możliwości obejrzenia na żywo meczu wyższej ligii ;)


5. Moje cudowne storczyki. Miesiąc nie było mnie w domu, a one zrobiły mi taką niespodziankę i wypuściły tyle nowych pędów. Ależ byłam szczęśliwa jak to zobaczyłam. :)


6. Kawa na rozbudzenie o świcie, przed wyjściem na seminarium. Wtorek to najgorszy dzień mojego tygodnia :/ 7. Pakowanie prezentu dla siostry, żeby było trochę śmiechu Mamrot musiał być ;) 8. Widoczek z mojego domowego pokoju na kolorowe otoczenie. 9. Mój kącik, za którym się przez miesiąc troszkę stęskniłam, a teraz znów miesiąc trzeba czekać do powrotu. 


To by było na tyle ... Jakoś tak późno się zrobiło. Myślałam, że wcześniej się wyrobię, ale tu jeszcze dziś mecze Ligii Mistrzów były i mój Manchester grał więc trzeba było obejrzeć, oczywiście tyle na ile internet pozwalał (czytajcie: nie zacinał się). Ale jakoś dało radę pomijając, że większości goli nie wiedziałam, bo akurat wtedy przerywało transmisję ;/ 

Trzymajcie się cieplutko :)
PODPIS

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł na prezent :) a wykonanie jak zwykle perfekcyjne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o pudełko na wino, to mi się jak najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł, pewnie kiedyś skorzystam z niego i komuś podaruję :)
    ja też się tak cieszę, kiedy mi storczyki kwitną ;d

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...