środa, 20 listopada 2013

Zielona baza

Dziś baza pod zdobienie, które pojawi się w kolejnym poście.


Ta baza to totalna mieszanka co widać na zdjęciu. Podstawowym lakierem była zieleń Me Secret #161. Dalej gąbką dodawałam różne lakiery My Secret #144, Ados #17, złotko Sensique Fantasy Glitter #219, srebrny liner Magie Visage #16, na koniec dodałam lakier od Dor z ciepłymi złotymi drobinkami, aby ocieplić tą całą zieleń :) Zdjęcia niestety nie do końca oddają, to jak bardzo da baza się mieniła, a w słońcu to po prostu była cudna. :) Szkoda tylko że ta zieleń tak okropnie przebarwia płytkę paznokcia, co wróży jej, że raczej nie pojawi się już na moich pazurkach, chyba że przy jakimś cieniowaniu.


I jedyne zdjęcie, na którym choć odrobinkę widać jak wszystko się ładnie świeci. Bez flesza.


Buźka :*
PODPIS

11 komentarzy:

  1. Pięknie to wygląda.. Ale dużo zabawy chyba z tym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie sporo i zdenerwować przy tym też się zdążyłam ;)

      Usuń
  2. jej ale Ty masz cudowne paznokcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no jak za zielenią nie przepadam tak tu pięknie ją ubarwiłaś, aż jestem ciekawa co zrobisz na niej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no połączenie bombowe :D takie jak lubie świeci się świeci :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oj oj oj barwienie płytki paznokcia... znam ten ból :P fajnie to zestawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielony kosmos! :D
    Zabawa lakierami była warta - efekt powala :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie jak na bazę to się namęczyłaś, pokazuj co tam wyczarowałaś na niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś to już chyba się nie wyrobię, ale myślę, że rano już się pojawi, bo i tak muszę wcześnie wstać ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...