czwartek, 7 listopada 2013

Żółtek - Eveline #821

Kanarkowy lakier na pazurkach.


Dziś napiszę dla Was kilka słów na temat lakieru Eveline z serii minimax #821.


Pojemność: 5 ml
Cena: 4 zł
Dostępność: kioski, osiedlowe sklepy
Kolorystyka: szeroka gama kolorystyczna, od bardzo ożywionych do stonowanych
Konsystencja: ani za gęsta ani zbyt rzadka, nie zalewa skórek
Krycie: spokojnie wystarczają dwie warstwy 
Pędzelek: wygodny i dość poręczny, ale ja przyzwyczaiłam się do takich które są trochę szersze
Schnięcie: ok. 10 min.
Trwałość: ciężko określić, bo nie miałam ochoty za długo go nosić, a i tak posłużył do zdobienia, ale trzy dni wytrzymał, po czym go zmyłam



Dodatkowe uwagi:
Lakier należy do dość przyjemnych. Łatwo maluje się nim paznokcie i raczej żadnych problemów nie sprawia. Myślę, że trwałość też należy do dobrych, producent zapewnia 9 dni bez odprysków, niestety nie miałam okazji sprawdzić ile jest w tym prawdy. Po trzech dniach noszenia nie zauważyłam, aby przebarwił płytką, co u mnie jest bardzo dużym plusem. Zmywa się bezproblemowo.
Jednak, co zauważyłam po kilku godzinach od nałożenia, zaczęły pojawiać się na nim wypukłe kropeczki, ale nie takie jak typowe bąbelki powietrzne, bo nie zrobiły się dziurki. Nie jestem tez pewna czy to aby na pewno wina lakieru, czy może jednak odżywki, którą zastosowałam przed nałożeniem koloru. Oprócz tego mankamentu nie zauważyłam większych ale ;) Zapraszam na kilka zdjęć :)



Lubicie żółć na paznokciach? Samą czy z jakimś zdobieniem?


PODPIS

16 komentarzy:

  1. Piękny kolor :) Chętnie kupię kilka lakierów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kanarek :) Ja z tych lakierów mam blady róż i niestety mój miał koszmarną konsystencję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam właśnie jakiś róż jasny, ale jeszcze nie wiem jak się sprawuje ;)

      Usuń
  3. Ładny kolor, lubię żółć ale ciężko dostać dobry żółty lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, sama też długo szukałam odpowiedniego :) dość podobny miałam też z Sensique ;)

      Usuń
  4. piękne, zadbane paznokcie, a na nich śliczny, słoneczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za żółtym, dlatego też mam w swoim zbiorze tylko cytrynkowy Avon ;)
    no ale z jakimś fajnym zdobieniem? czemu nie, wtedy mogę lubić żółcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zdobienie myślę, że pojawi się jutro, a tutaj widać jego kawałek ;)

      Usuń
  6. ło jaki fajny :D ja lubie żółty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. a ile masz tu warstw, bo jestem ślepa i nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam o tym wspomnieć w poście zaraz dopiszę, że spokojnie wystarczyły dwie warstwy :)

      Usuń
  8. bardzo ładny kolor ;) ja żółcie lubię jak dobrze kryją :p wtedy nie ma znaczenia czy bez czy ze zdobieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to myślę, że ten się nadaje, bo według mnie dobrze kryje ;)

      Usuń
  9. nie lubie zoltych paznokci ale ten nawet nawet mi sie podoba :D:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...