sobota, 21 grudnia 2013

Aztec Nails

Tak, to właśnie azteckie wzorki ( lub coś w tym stylu ) powstały na kolorkach, które wczoraj prezentowałam ;)


Podstawowe bazowe kolorki wzbogaciłam o gradienty. Róż i fiolet to kolorki o których wspominałam we wcześniejszym poście. Natomiast przy niebieskim gradiencie dodatkowo użyłam bieli i granatu od Golden Rose kolejno Paris #04 i Rich Color #16. Wzorki wykonałam farbkami akrylowymi :) Chyba nic więcej nie trzeba dodawać ;)



Jak jest Wasza opinia na ich temat? :)




16 komentarzy:

  1. świetne są, szczególnie te na niebieskim tle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ładnie :)
    gradient i wzorek wyszły genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś mistrzynią w takich wymagających wzorkach :) jestem pełna podziwu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie zrobione! Podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne :) staranna i mega dokładna praca :)! Brawo

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNE <3 Uwielbiam azteckie wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło przecudnie ;D Kolory idalne i wzorki tak ślicznie wyglądają na nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurczę cudownie :D ty to masz talent :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Maravilloso. Feliz Navidad y Prospero Año Nuevo para ti y todos tus seres queridos de Lola Godoy. Besos guapa.

    OdpowiedzUsuń
  10. są zabójczo boskie! strasznie w moim stylu, niech no mi tylko pazurki odrosną ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba najładniejsze zdobienie z tym motywem jakie widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...