piątek, 27 grudnia 2013

Czarne płatki śniegu

Tak strasznie spodobało mi się zdobienie u Marlenki, że aż postanowiłam, iż u mnie też zagości.


Niestety, moja wersja nie umywa się do zdobienia Marleny, ale byłam już dość zmęczona. Malowanie o trzeciej nad ranem nie jest zbyt dobrym pomysłem, ale wcześniej nie miałam czasu. I również w związku z brakiem czasu, to zdobienie gościło na moich pazurkach przez całe święta i dziś też jeszcze nie zostało zmyte ;) Te czarne płatki mają swój urok i oczywiście są nietypowe ;)


U mnie w domu mają fioła na punkcie światełek więc nie dość, że przed domem ich pełno, to w domu również ich nie brakuje ;) Za to ja w swoim pokoju stawiam jedynie na świeczki ;) 



Jak Tam minęły Wasze święta? :)



9 komentarzy:

  1. Podobają mi się pazurki :) Są świetne!

    U nas w domu też lubimy stroić na Święta :D Ozdóbki wiszą na okapie w kuchni, przy lustrze w łazience, a łańcuchy są nawet na korytarzu ;) Światełek nie wieszamy bo nie ma gdzie na razie :D Ale chętnie bym udekorowała dom i w światełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pazurki! Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jakie piękny wzorek ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowa zima :-) świetne połączenie kolorków

    OdpowiedzUsuń
  5. przeleciały jak zawsze :) jedzenia sporo było
    A pazurki są przepiękne mi także się ten motyw spodobał na paznokciach odkąd widziałam u Marleny te płatki a potem na zagranicznej str YT

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyszły :D cieszę się, że Cię zainspirowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...