piątek, 20 grudnia 2013

Czekając na Świętego Mikołaja

Moja praca konkursowa :)


Część z Was pewnie już słyszała bądź widziała, że miałam okazję wziąć udział w konkursie organizowanym przez autorkę bloga Kosmetycznie i życiowo oraz firmę Promoto-promoto, w którym to też zajęłam pierwsze miejsce :) Miałam już okazję pochwalić się tą, cudowną dla mnie, informacją na facebooku, a teraz przyszła kolej na bloga. 

Zdobienie wykonałam w całości farbkami akrylowymi. Zajęło mi to dobre 3 godziny, od dawna już tyle nie siedziałam nad swoimi paznokciami, ale jak widać było warto. Chociaż po zmalowaniu swojego dzieła nie byłam tak do końca do niego przekonana.

Co tu więcej mówić. Dziękuję Agni i firmie Promoto-promoto za organizację świetnego konkursu i niezmiernie się cieszę, że moja praca tak bardzo przypadła do gustu. Gratuluję również pozostałym uczestniczkom konkursu, których prace były fantastyczne :) Pozostałe nagrodzone prace znajdziecie tutaj.



Dołączam to zdobienie do Świątecznego Kalendarza Paznokci :)





11 komentarzy:

  1. genialnie, małe dizeło sztuki

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu arcydzieło ! co tu dużo mówić, masz ogromny talent ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz gratuluję i czekam na zdobienia z wygranymi produktami :) Jestem niesamowicie ciekawa co wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wielkich zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja ;) podziwiam jeszcze bardziej, że praca idealnie jest wykonana na obu dłoniach !

    OdpowiedzUsuń
  6. masz niesamowity talent! pazurki są genialne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje w pełni zasłużona praca :) widać, że się przyłożyłaś zresztą to cała Ty nie znam pracy w której byś się nie postarała a pomysł był wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...