niedziela, 15 grudnia 2013

Elegancka mięta

Troszkę wymodzone ;)


Użyte lakiery to biel oraz mięta #44 od Golden Rose, dodatkowo szary od Abalico (ten który pojawił się w ostatnim poście), a złote drobinki na miętowych i szarych pazurkach to Dor #203. Kropki wykonane sondą, biało - czarne linerami od allepaznokcie, podobnie kokardki :)

Przepraszam, że znów ociągałam się z postem, ale ostatnio nie mam po prostu na to czasu. Ciągle próbuję ogarnąć zaległości w notatkach, a do tego wykładowcy próbują nas wykończyć terminami egzaminów. Nie wspominając nawet o tygodniu przed samą sesją, gdzie będziemy mieli dzień w dzień kolosy albo egzaminy pisemne i nikogo nie obchodzi, że wszystko zaczyna się nakładać :( 



Zapraszam Was również do wzięcia udziału w zimowym konkursie. Czasu zostało już niewiele, bo tylko do jutra, ale myślę, że da się coś wykombinować przez ten czas, ja sama jeszcze nic nie zmalowałam, ale w najbliższym czasie zamierzam to zmienić ;)





13 komentarzy:

  1. Delikatnie i elegancko. Bardzo ladne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne! Świetne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie raczej słodko i zabawnie niż elegancko:P Przepiękne kokardki i doskonałe zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze zdobienie, uwielbiam kokardki na pazurkach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, jest wszystko - kropeczki, paseczki, kokardeczki a uważam, że jest pięknie i niebanalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...