wtorek, 17 grudnia 2013

Przed Świątecznie

W śnieżnym klimacie ;)


To zdobienie zmalowałam przy użyciu lakierów od Vipery, Golden Rose i Wibo , dodatkowe elementy zmalowane farbkami akrylowymi. Renifery pozostawiają sporo do życzenia, ale muszę przyznać, że po prostu nie potrafię ich ładnie namalować. Na końcówkach widoczne są przetarcia ze względu na to, że zdjęcia robiłam po dłuższym czasie noszenia.

Ostatnio doba ma dla mnie za mało godzin. Na szczęście już prawie wyszłam na prosto z notatkami, byle wytrzymać do jutrzejszego kolosa z prawdopodobieństwa i nareszcie 20 dni wolnego (trochę szkoda, że i tak trzeba będzie skupić się na nauce, no ale przynajmniej będę siedziała w domu ;) ). 





9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie świąteczne zdobienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy pod śnieżynkami jest gradient? :) Uwielbiam <3
    A renifer ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zgadza się, tam jest gradient ;)

      Usuń
  3. słodki jest ten reniferek :D nie ma co marudzić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wszystko wygląda ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodziutkie pazurki :) piękne !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...