wtorek, 10 grudnia 2013

Wieczorową porą

Tym razem  zdobienia nie na moich pazurkach.


Tydzień temu, po ciężkim wtorkowym dniu, wieczorem jeszcze miałam do wykonania dwa mani. Wtedy już nawet nie oceniałam jak to wszystko wyszło, bo już ledwo się trzymałam. Zrobiłam tylko na koniec kilka fotek i dopiero po kilku dniach patrząc na zdjęcia uznałam, że nie wyszło tak źle ;)
Magda zażyczyła sobie motyw Paryża. Użyłam tutaj fioletu o Vipery i mięty od Golden Rose, pozostałe elementy wykonane farbkami akrylowymi.
Samanta natomiast chciała motyw aztecki. Jako bazę wykonałam różnokolorowe gradienty, używając mnóstwa lakierów, których już tu nie będę wypisywać. Czarne elementy to natomiast farbka akrylowa ;)

Zatem zapraszam do obejrzenia kilku fotek i oceny ;)



Powiedzcie mi czy zdjęcia nie są zbyt jasne? Bo u mnie wyglądają dość dobrze, ale zauważyłam, że nie wszędzie tak dobrze wyglądają.



9 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba to połączenie kolorystyczne tego pierwszego mani

    OdpowiedzUsuń
  2. te azteckie na kolorowym gradiencie wyglądają prześlicznie ;)
    z pierwszego zdobienia najbardziej podoba mi się wieża i ten wzorek na małym palcu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz pomysły :) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne.. szczególnie te na gradiencie..
    a czy kwiatki z pierwszego zdobienia to one stroke?

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się MEGA!!! Te drugie cieniowane skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne wzorki, ale pazurki lepiej wyglądałyby wszystkie w tej samej długości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na pewno, ale w długość już nie ingerowałam ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...