sobota, 4 stycznia 2014

Biżuteria drewniana 3


Miałam zamieścić, dziś zdobienie paznokci, ale uznałam, że te kolczyki już tak długo czekają na publikację, że aż się proszą aby je pokazać na blogu. Wykonane są one oczywiście metodą decoupage.

Zamieszczam również zdjęcia przemalowanego zegarka, który już troszkę był sfatygowany przez użytkowanie i stracił kolor. Postanowiłam więc, że zmienię jego kolor na czarny. Pomalowałam pasek czarna farbką akrylową, później nałożyłam lakier akrylowy i jakoś póki co się trzyma ;)





5 komentarzy:

  1. Kolczyki z kwiatkami sa cudowne. Zegarek wiele zyskał po przemalowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no piękna biżuteria :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładniutkie kolczyki. A czarny kolor zdecydowanie dodał uroku zegarkowi :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...