czwartek, 23 stycznia 2014

Flirtowe kombinacje

Ostatnio mieszają mi w głowie ;)


A tak na poważnie. Sesja zaczyna się dopiero w poniedziałek, a ja już mam sajgon na uczelni. Dzisiejszy dzień wolny, brak jakichkolwiek zaliczeń, ale jestem już tak strasznie tym wszystkim zmęczona, a jeszcze tyle egzaminów przede mną :/ Mam nadzieję, że jakoś zdołam się z tym wszystkim uporać.

Mnóstwo nauki sprawia, że nie bardzo mam czas na bloga, ale dziś wstawiam zdobienie jeszcze z początku stycznia, abyście o mnie nie zapomniały ;) Kojarzy Wam się ze zdobieniami Tartofraises ? Nie mylicie się, to kolejny mani na długich pazurkach, który był inspirowany jej twórczością. Początkowo na moich pazurkach gościł sam 04 Flirt - Wibo, a było to aż 4 dni, po czym w końcu zdecydowałam co zmaluję. Padło właśnie na takie maziajki. Musiałam je jednak zmyć po kolejnych czterech dniach, bo niestety lakier troszkę zaczął odpryskiwać. Nie zmienia to jednak faktu, że trzymał się ponad tydzień ;) Ale szkoda było zmywać ;)



Ten lakier to jeden z nielicznych z całej blogerskiej kolekcji, który tak bardzo przypadł mi do gustu. Dla mnie jest on śliczny nawet bez zdobienia. :)



10 komentarzy:

  1. Przecudny mani i świetne zdjęcia !

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak mi słów, ten manicure jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek bardzo przyjemny a zdobienie pięknę ;) też często inspiruję się Tartofraises i zazdroszczę jej tych umiejętności i talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnie się patrzy na ten manicure, ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdobienie :) I bardzo się cieszę, że mój lakier przypadł Ci do gustu. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten Flirt, u mnie też długo się trzyma :) A zdobienie prześliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wygląda... zdjęcia wyszły kapitalnie:)
    Powodzenia na egzaminach;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, jak ślicznie ! :) też mam ten lakier i bardzo mi się podoba, ale u ciebie strasznie długo się trzymał ( zazdroszczę oczywiście :D )
    a pierwsze zdjęcie jest genialne ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. szczena mi opadła :) pięknie wyszło a i życzę powodzenia na sesji :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...