wtorek, 14 stycznia 2014

Róż - Eveline #822

Słodki róż :)


Lakier prezentuję Wam jeszcze na długich pazurkach. Recenzja pojawia się w związku z obietnicą, którą złożyłam w tym poście. A teraz słowa dotrzymuję i publikuję kilka słów na temat tego lakieru. W sumie jest z nim identycznie jak z jego poprzednikiem #821, czyli żółtkiem :)

Pojemność: 5 ml
Cena: 4 zł
Dostępność: kioski, osiedlowe sklepy
Kolorystyka: szeroka gama kolorystyczna, od bardzo ożywionych do stonowanych
Konsystencja: ani za gęsta ani zbyt rzadka, nie zalewa skórek
Krycie: spokojnie wystarczają dwie warstwy 
Pędzelek: wygodny i dość poręczny, mimo że dla mnie troszkę za wąski
Schnięcie: ok. 10 min.
Trwałość: 5 dni co najmniej, a wydaje się, że nawet i więcej
Zmywanie: bezproblemowo
Wykończenie: kremowe, bez jakichkolwiek mieniących się drobinek


Dla mnie kolor sam w sobie jest cudowny. A lakiery z tej serii bardzo polubiłam, bo są bardzo przyjemne w użytku i nie sprawiają żadnych problemów w aplikacji :)



To chyba byłoby na tyle dzisiaj. Niebawem kolejna recenzja ;)




5 komentarzy:

  1. Jaki piękny, ciepły róż! Ostatnio robiłam zdobienie na takim, tylko mój był od LeMax :)

    OdpowiedzUsuń
  2. typowo mój kolor!!!! A paznokcie BAJKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny róż ! Ogromny plus za krycie po 2 warstwach, często spotykam się ze słabym kryciem przy takim kolorze :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...