środa, 1 stycznia 2014

Sylwestrowy mani


Przepraszam, że ostatnio trochę mnie nie było, ale nie miałam po prostu czasu, a czasem nawet chęci. Dziś mam dla Was mani, który zdobił moje pazurki w czasie sylwestrowej nocy. Zdobienie wykonałam na czerwieni, którą prezentowałam w tym poście.

Ci którzy obserwują mnie na fejsie na pewno widzieli życzenia, ale jeszcze tutaj wspomnę. Życzę Wam, aby ten rok był o wiele lepszy od poprzedniego i aby spełniły się Wasze najskrytsze marzenia :*



A jak tam minął Wam sylwester? :)

U mnie zabawa była przednia. Wytańczyłam się, wybawiłam się :D A dziś nogi się kurują i głowa troszeczkę boli z niewyspania, bo trzeba było wstać żeby skoki obejrzeć ;)



Na koniec mam dla Was kilka zdobień minionego roku, które moim zadaniem były najlepsze/najbardziej byłam z nich zadowolona ;) (klikając w zdjęcia przeniesiecie się do odpowiednich postów)

1. Kameleon, zmalowany na konkurs :)


2. Pandy, w które nie wierzyła koleżanka


3. One stroke-owe zdobienie w kolorze blue


4. Misiaczki


5. Wakacyjne zdobienie, z którego byłam niesamowicie dumna. Ciągle się zastanawiam czy zdołałam powtórzyć to zdobienie ;)


6. Łapacze snów


7. Niesamowicie banalne zdobienie, a jakże pełne uroku 


8. Lubię takie rysunkowe zdobienia, może nawet trochę bajkowe


9. Znów troszkę powiedzmy, że "klasyki" (kropki, prążki)


10. Afryka w trochę innym wydaniu niż to, w którym pojawia się najczęściej. 


11. Misiaczki po raz drugi


12. Połączenie motywu zwierzęcego z kwiecistym


13. Coś w stylu azteckim, dość długo nosiłam to mani ;)



Powinnam napisać troszeczkę więcej tego małego podsumowania, ale już nie mam siły na to. Chyba muszę odespać dwie nocki ;)




12 komentarzy:

  1. Cudne mani, gdybym ja tak potrafiła...

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe podsumowanie, chyba je od Ciebie zgapię :)

    Mani świetny, szczególnie pazurki z różami są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe ja właśnie też zrobiłam moją listę ulubionych zdobień. Mani sylwestrowe wyszło przepięknie
    zresztą jak wszystkie pozostałe Twoje zdobienia :) Zmykam też spać bo ost noc była krótka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łapacze snów i Misiaczki cz. 2 najlepsze, HNY2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze to marynarskie, zdecydowanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne miałaś paznokcie sylwestrowe! :)
    Wakacyjne paznokcie mega!!!!! wszystkie są świetne! zazdroszczę Ci takiego talentu ;)
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!:) ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne te sylwestrowe, może ten motyw na serdecznym nie za bardzo jak dla mnie, ale naprawdę cudne, takie precyzyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocze! Bardzo sylwestrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna Sylwestrowa propozycja :)
    Najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piekne! bardzo eleganckie i fantastyczne. reszta zdobień też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...