niedziela, 23 lutego 2014

Biżuteria drewniana 4 (kolczyki)


Wczoraj zabrałam Was na spacer po Paryżu, dziś natomiast chcę pokazać Wam kolczyki jakie stworzyłam na prośbę siostry ciotecznej :) Moim zadaniem było wyczarowanie trzech par kolczyków z motywem zwierzęcym. Siostrze strasznie zależało na żubrze, ale niestety tymczasowo nie zdecydowałam się na wykonanie kolczyków właśnie z tym motywem, bo nie miałam do tego możliwości. Wybrałam natomiast motyw koni, kotów i motylków. Myślałam jeszcze o pieskach, ale niestety siostra stanowczo odmówiła ;) No więc w przerwie miedzy egzaminami wzięłam się za wykonanie "zamówienia", bo w końcu to nie aż tak pracochłonne zajęcie (jednak dziwię się, pisząc ostatnio posty, że aż tyle rzeczy zrobiłam w czasie sesji mimo, iż było tyle nauki, widać jak się chce to na wszystko znajdzie się czas, a i egzaminy są zdane w terminie ;) ). Kolczyki wykonałam oczywiście metodą decoupage, bazy do nich zakupiłam w jakimś sklepie internetowym, ale nie pamiętam już którym, ciągle poszukuję jeszcze tego idealnego, z tanimi i ciekawymi rzeczami do ozdabiania. Co tu więcej mówić, chyba czas na oglądanie :)


Przypadły Wam któreś do gustu? Ja osobiście uwielbiam te z kociakami, są takie słodkie :) No i chyba trochę przez sentyment do tych zwierzaków. Czasem myślę, że jestem do nich podobna, chodzę własnymi drogami, nie patrzę na innych i na to co próbują mi narzucić, robię po prostu to co chcę :) Chociaż jak wiadomo zdarzają się też wyjątkowe sytuacje, kiedy trzeba jednak zrobić coś, co do mnie należy ;)



5 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne, podziwiam za talent :) Niestety pomimo iż bardzo mi się podobają takie ozdoby, to niestety nie mogę takich nosić :( Zaraz uszy mi sie paprzą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście też za bardzo nie mogę nosić takich kolczyków, no jeszcze kilka godzin to daję radę, ale na dłużej to nie daję rady więc noszę tylko złote, ewentualnie srebrne ;)

      Usuń
  2. mam kilka drewnianych kolczyków i jakoś nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ostatnie totalnie zauroczyły! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...