piątek, 21 lutego 2014

City Fashion #177 (Hean)



Prawdziwe cudeńko :) Fakt ostatnio strasznie pokochałam róż, a ten już w szczególności, bo nie należy do typowych odcieni tego kolorku :) Ma w sobie to coś, co przykuwa uwagę. Do tego idealnie rozprowadza się na paznokciu, a to za sprawą idealnej konsystencji jak i troszkę szerszego pędzelka, który niesamowicie ułatwia malowanie. Kryje spokojnie po dwóch warstwach. Nie sprawia też problemów przy zmywaniu, chociaż ciężko się z nim rozstać ;)
To jeden z pierwszych lakierów, który zakupiłam w Hean, ale na pewno nie były to moje ostatnie zakupy w tym sklepie ;) I nie ostatni lakier z tej serii. Mam dla Was kilka zdjęć wykonanych podczas jeszcze śnieżnych i chłodnych dni.


I z fleszem, aby porównać czy bardzo kolorek jest przekłamany czy jednak nie ;) Oczywiście kolorek w rzeczywistości jest bardziej taki jak na zdjęciach wyżej :) 


Zdjęcia wykonywane jeszcze podczas sesji. Trzeba było się zatem wtedy również uczyć, a czasem nauka jakoś nie chciała wchodzić do głowy więc musiałam jej w pewien sposób pomóc. Troszkę winka było dobrym pomysłem :) Zatem za zdane egzaminy i kolory marzeń :)


I tak jak obiecałam, chwalę się nowym kolorkiem i troszkę skróconymi włoskami ;) Ostatnio bardzo się dziwię, ale po każdej kolejnej wizycie u fryzjera wracam jeszcze bardziej zadowolona niż poprzednio. Oby to się nie zmieniło :)



Na koniec chciałam Wam bardzo podziękować, za wyrażenie swoich opinii na temat w-fu, pod ostatnim postem. Cieszę się, że poznałam Wasze zdanie. Fajnie dowiedzieć się czegoś nowego o swoich czytelnikach :)


9 komentarzy:

  1. świetny kolor tego Heana :)
    świetna fryzurka, bardzo ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor ;) lubię lakiery Heana

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny odcień. właśnie brakuje mi czegoś takiego.
    ale ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za różem, ale faktycznie ten ma w sobie coś przykuwającego uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek tego lakieru ;) A fryzurka bardzo fajna i piękne usta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już to pisałam - ten kolorek na włosach baardzo mi się spodobał i nabrałam ochoty na farbowanie! :)
    Ja nie mam dostępu do lakierów Hean, a bardzo bym chciała, bo widziałam na blogach fantastyczne kolory - w tym Twój róż - i zapragnęłam je mieć :)
    Makijaż też byś mogła nam pokazać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na to że początkowo włosy były różowe, to ostateczny kolorek dość fajnie wyszedł, kiedyś miałam dość podobny tylko farba była zmywalna, no i mama ciągle mi powtarzała, że w takim kolorku było mi najlepiej ;)
      co do lakierów Hean ja mam do nich dostęp tylko za pośrednictwem sklepu internetowego ;)
      co do makijażu, no jakoś nie mam do tego przekonania, jestem nastawiona na prezentowanie paznokci, a makijaż to już raczej nie moja bajka :) no i jeszcze trzeba zrobić dobre fotki a z tym jeszcze gorzej :P mogę jedynie dodać, że użyłam tutaj bazy pod cienie od Hean, jak również cieni tej firmy plus cienie od Bell :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...