poniedziałek, 17 lutego 2014

Łezki na mięcie?


Baza: Golden Rose - Rich Color #44 (prezentowany w ostatnim poście)
Wzorki: My Secret #161, czarna i biała farbka akrylowa
Wykończenie: Top coat matujący, Lovely

Kolejne ze zdobień wykonanych w czasie sesji ;) Takie trochę wymyślane, ale szybko się malowało ;) Na pierwszych zdjęciach możecie zauważyć jak ambitnie uczyłam się analizy zespolonej :D
A dziś pierwszy dzień nowego semestru, jeszcze nawet nie zdążyłam dobrze odpocząć, a tu trzeba wracać do rzeczywistości :/


I jeszcze na koniec sweet focia w lustrze :D




9 komentarzy:

  1. Przyjemne zdobienie :) I bardzo ładny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdobienie i piękna ta mięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny wzorek! na pierwszy rzut oka przypomina mi logo China Glaze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie i tak na szybko super wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się prezentują pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna mięt i bardzo podoba mi się Twój kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny wzorek i śliczne kolorki!! :) a sweet focie w lustrze zawsze są the best ;D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. proste ale efektowne :) takie zdobienia to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...