wtorek, 25 lutego 2014

Maziajki



Baza: I love Hean #810 (Hean), One Colour Pro #17 (AllePaznokcie) 
Wzorki: czarna i biała farbka akrylowa
Wykończenie: Top coat #12 (Vipera)

Co tu dużo mówić. Wzorki powstały na gradiencie złożonym z dwóch odcieni kolorku niebieskiego. Raczej nie przedstawiają nic konkretnego, bo były malowane tak od nie chcenia z braku pomysłu ;) Ale fakt trochę zabawy z tym było. W sumie nawet ciekawie ostatecznie wyglądały, tak nie popadając w samozachwyt ;)
I teraz na kilka postów skończą się zdobienia na długich pazurkach, bo musiałam je trochę bardziej skrócić. Jednak mam nadzieję, że zdobienia na sporo krótszych pazurkach też Wam się spodobają ;) A tymczasem zapraszam do zdjęć :)


Wiecie, co? Jak patrzę na te zdjęcia, to strasznie przypominają mi one zdjęcia Justine, której pazurki uwielbiam :) I mam takie wrażenie, że jakbym kiedyś widziała u niej coś w podobnym stylu, ale na chwilą obecną nie mogę tego powiedzieć na 100 %. Jednak polecam Wam zajrzeć na jej bloga, chociaż myślę, że większość już go bardzo dobrze zna ;)



15 komentarzy:

  1. Ja mam krótkie pazurki i chętnie podpatrzę coś ciekawego w kolejnych notkach:)
    Cudowne zdobienie, trzy kolory, a efekt taki wielowymiarowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne zdobienie :) uwielbiam takie klimaty !

    OdpowiedzUsuń
  3. No i tyle... Komputer się zawiesił i nie wiem czy mój komentarz poszedł czy nie ;)

    W każdym razie chciałam napisać, że jak na Facebooku zobaczyłam "jakieś maziajki" to się zaśmiałam, bo od razu wyglądały jak naklejki! Bardzo ładne zdobienie: niby bardzo proste, ale baaardzo efektowne :)

    I bardzo dziękuję za miłe słowa - cieszę się, że moje zdjęcia są w jakiś sposób charakterystyczne, bo właśnie taki cel i styl sobie ostatnio obrałam :) Fajnie, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      a Twoje zdjęcia są naprawdę bardzo charakterystyczne ;) mam nadzieję, że nie gniewasz się, iże moje tym razem są dość podobne, ale jakoś samo tak wyszło, a wszystko przez zabawę z aparatem ;)

      Usuń
  4. Świetnie! Podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie isę prezentują te maziajki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie to wyszło ;) ja nie umiem takich spontanicznych maziajków robić :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the gradient, the swirly abstract bits and the dots you did over some of them!!! Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem, świetna robota! Podobają mi się kolory bazowe, acałe zdobienie robi mega wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajowe! jakoś tak indiańsko mi się kojarzą, w Apocalipto się tak na niebiesko malowali, może to stąd ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...