środa, 12 lutego 2014

Polka #63 - Vipera


Pojemność: 5 ml
Cena: 3 zł
Dostępność: osiedlowe sklepy
Pędzelek: troszeczkę za mały jak do nakładania lakieru z takimi drobinkami, bynajmniej dla mnie
Schnięcie: ok. 5 min.
Trwałość: 5 dni co najmniej
Zmywanie: oj sprawia trochę problemów, ale tak to już bywa z brokatowymi lakierami
Zawartość: mnóstwo srebrnych i niebieskich drobinek, ponadto pojawiają się kawałeczki "foli", które przybierają różne barwy
Dodatkowe uwagi:
W tym lakierze zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Po pierwsze sam kolor, po drugie na paznokciach wygląda nieziemsko. Niestety ciężko odzwierciedlić to na zdjęciach. Próbowałam bez flesza, z fleszem, pod wodą, nic idealnie nie oddaje jego uroku :/ A w słońcu jest to istne cudo. Jako bazę pod Polkę #63 (Vipera) nałożyłam biel również z tej serii, niestety tymczasowo nie mogę sprawdzić jej numerka :/


Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć, może Was też zachwyci ten lakier :)


Z fleszem:



PS. Mogę już oficjalnie powiedzieć, że sesja zimowa została pożegnana. Nie myślałam, że dam radę po raz kolejny uchronić się od poprawek, bo było na prawdę ciężko. Na szczęście udało się. Szkoda, że moje wolne trwa tylko do niedzieli. Chciałabym odpocząć troszkę dłużej, ale niestety w tym roku nam na to nie pozwolili ;) Trzymajcie się cieplutko :*



10 komentarzy:

  1. Ta folia to dość nietypowy dodatek jak na taki zwykły drobny brokat. Podoba mi się to połączenie drobin :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niestety nowy semestr zaczynam od poniedziałku, nie było czasu na odpoczynek;/ ale gratulacje zaliczonej sesji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny! w słońcu na pewno ślicznie się błyszczy i migoce <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie ta polka się prezentuje! całość tak zimowo wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor :) Ja bym go nałożyła na czerń, albo kobalt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, daje taki ciekawy efekt trójwymiarowości.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wygląda na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki jaki jaki jaki piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie się niestety nie zbyt podoba, chyba jest zbyt pstrokato :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...