niedziela, 2 lutego 2014

Serduszka



Miałam napisać tego posta wczoraj, ale ostatnio nie wyrabiam się ze spełnianiem obietnic. Zatem nie będę już mówiła, że jutro napiszę notkę albo coś, jak napiszę to napiszę a jak nie to nie. Wczoraj spędziłam niemalże cały dzień w prawdopodobieństwie, a i tak nic nie ogarniam. Nie dotarłam nawet do połowy :/ To tak tłumaczącym wstępem.

Co do zdobienia, to nie jest jakoś tam wyszukane. Na gradiencie z tego posta dodałam złote serduszka, które otrzymałam w ramach współpracy z Born Pretty Store. Ozdoby są bardzo fajne, można je wyginać aby dostosować do płytki paznokcia, ale trzeba do tego sporej zręczności ;) Jeśli jednak już się je dobrze dopasuje to nie odstają od płytki paznokcia. Ja oczywiście wybrałam te serduszka nie z myślą o zdobieniu paznokci tylko jakiś przedmiotów, tam bardziej będą przydatne ;) Na wierzch nałożyłam Poshe.


Jeśli macie ochotę na zakupy w Born Pretty, to możecie skorzystać z 10% zniżki wpisując ten kod XBSQ10




A teraz kilka słów zupełnie o czym innym. Od dłuższego czasu, a dokładniej trwa to tak samo długo jak mam bloga, udzielam się na forum meteorologicznym Polskiego Stowarzyszenia Pasjonatów Meteorologii. Czasem się tam udzielam jak mam więcej czasu (czytaj: nie ma sesji ;] ). Relacjonuję stan pogody i chwalę się fotkami jakie udało mi się ustrzelić. I dziś miało się odbyć uroczyste otwarcie wystawy, na której pojawią się zdjęcia członków stowarzyszenia jak i moje :) Wystawę będzie można obejrzeć przez jakiś czas, dlatego chciałabym Was tam zaprosić. Miejscem wystawy jest Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie, ja niestety przez egzaminy, a raczej ich beznadziejne terminy nie będę mogła się tam pojawić. Jednak może ktoś akurat będzie miał ochotę, będzie miał czas, nie ma tak daleko lub z czystej ciekawości tam zajrzy. A uwierzcie mi na słowo, że zdjęcia są warte uwagi. Bo dość często brakuje nam czasu, aby zatrzymać się na chwilę i spojrzeć najzwyczajniej w świecie w niebo.



8 komentarzy:

  1. przepiękne są te serduszka i do tej bazy idealnie pasują :) gratuluje wystawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połączenie :) serduszka są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny gradient :) ładnie połączyłaś to z serduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Krakowa niestety mi za daleko :) Mani "skromne" ale bardzo efektowne i wymowne, takie troszkę romantyczne, troszkę z pazurkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...