niedziela, 9 lutego 2014

Stempelkowe motylki


Baza: Golden Rose - Paris #88

Wzorki: Golden Rose - Rich Color #16

Wykończenie: Top coat matujący, Lovely


Kolejne ze zdobień wykonane w chwili wolnej od nauki. Tym razem postawiłam na szybkie zdobienie stempelkowe, a lakiery z Golden Rose są do tego idealne :) Nie miałam jakiejś konkretnej wizji tego zdobienia więc połączyłam motyw motylków i kwiatków. Fanką stempli nie jestem, ale w sytuacji kiedy potrzebuję zrobić szybkie zdobienie są one niesamowitym wybawieniem.


Pewnie niektórzy z Was zauważyli, że troszkę zmodyfikowałam wygląd bloga. Mam nadzieję, że na lepsze. Taki nagłówek na blogu widniał ostatnio, ale chciałam trochę bardziej stonować kolorystykę więc wczoraj pokombinowałam i wyszło coś takiego, co widnieje na górze ;)



Dodatkowo pojawiły się na moim blogu misiaczki na dole strony wskazujące starsze lub nowsze posty oraz przy opcji czytaj więcej. Do zmian zmotywowałam się widząc wpis u Karoli, dotyczący tworzenia przezroczystego tła. A że zmiany planowałam już od dłuższego czasu i wczoraj miałam wolną chwilę to zabrałam się do działania :) Oby na lepsze :)

Dziś na tyle. Kończę i uciekam, bo niebawem skoki, a jeszcze przydałoby się zajrzeć do notatek, bo we wtorek ostatnie zaliczenie. :) Buziaczki :* :* :* 




10 komentarzy:

  1. Stempelkowe zdobienie wyszło świetnie, niedawno zaczęłam przygodę ze stemplami. Wcale nie jest to taką prostą techniką :) Zmiany na blogu bardzo pozytywne :) Jest przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam takie proste wzorki i wydaje mi się, że robienie tych wzorków jest banalne, na początku jak musiałam kombinować jakiego lakieru użyć to było ciężko, ale teraz jak wiem, że Golden Rose są dobre do tego celu, to już nie mam problemu ;)

      Usuń
  2. piękne pazurki ;) blog wygląda świetnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroocze :)
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ślicznie całość wygląda! super ta zmatowiona baza :D
    i wygląd bloga mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne stempelki. :) Wygląd bloga teraz jest lepszy, tylko czcionka postów jest jakaś taka męcząca w czytaniu. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne pazurki, bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdobienie :D ja jakoś nie umiem sie posługiwac stemplami :/

    OdpowiedzUsuń
  8. o jakie cudowne pazurki ;) w Twoich dziełach można się zakochać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczo :) moje ulubione kolorki !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...