środa, 26 marca 2014

Bordowe gorseciki


Baza: I love Hean #808 (Hean)
Wzorki: farbki akrylowe (bordo, róż, biel i czerń)
Dodatki: lakier z drobinkami (niestety brak jakichkolwiek danych o nim)
Wykończenie: Top coat #12 (Vipera)

W końcu zdecydowałam się na wykonanie gorsecików, chociaż trochę się z tym zeszło. W sumie zdobienie nie takie trudne, ale przy sznureczkach potrzeba trochę dokładności. Gorseciki wykonałam metodą one stroke, później na ich różowej części dodałam mieniące się drobinki, a dalej dodałam kropeczki sondą i sznureczki zmalowałam cieniutkim pędzelkiem. Na koniec oczywiście top. Nie mogłam się na patrzeć na te pazurki. A na wykładach podkładałam je koleżankom pod nos i pytałam czy ładne :D I w słońcu jeszcze tak pięknie się błyszczały, nie ma co ukrywać, byłam nimi oczarowana :)


Hej :) Coś za często zaczęłam się pokazywać na blogu :P


Jak tam, też Was oczarowały gorseciki czy jednak nie? :P



15 komentarzy:

  1. Oczarowały :-D I to bardzo! Piękne zdobienie :-) Może czarno-czerwone gorsety byłyby bardziej prowokujące?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że za jakiś czas rozważę coś takiego :)

      Usuń
  2. Śliczne pazurki, z resztą jak zawsze :D
    a tutaj moje ze specjalną dedykacją dla Ciebie, bo były inspirowane Twoim wcześniejszym zdobieniem :*

    http://alexandra-nailart.blogspot.com/2014/03/124-cookie-monter.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Oszalałam, myślałam, że to naklejki! Piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne :) też się za nie kiedyś zabiorę narazie popodziwiam Twoje

    OdpowiedzUsuń
  5. ah cuda :) sama o nich myślałam bo ze zdobieniami Tarto jestem do tyłu ale Twój powala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne cudne!!! muszę spróbować zmalować sobie takie! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...