sobota, 1 marca 2014

The garden of colour #38

Moja obłędna czerwień. Mimo, że szczególną fanką tego kolorku nie jestem to powiem jednak, iż ten na pazurkach się mi podobał. Lakier wygrałam spory czas temu w konkursie. Nie sprawia problemów przy malowaniu, ani zmywaniu. Jest dość trwały i przede wszystkim pięknie wygląda, również bez topu ;) Co widać zresztą na zdjęciach bez wzorków ;) I przy naturalnym świetle ;)


A tutaj tylko trzy zdjęcia z wzorkiem i to wykonane przy sztucznym świetle, co sprawiło że kolor jest strasznie przekłamany, ale niestety nie miałam możliwości zrobienia zdjęć w lepszej wersji :/ Wzorki wykonałam za pomocą białego linera i złotego linera z igłą (promoto-promoto). Takie delikatne zdobienie, które fajnie wyglądało. Szkoda, że niestety na tych zdjęciach ciężko dostrzec ten urok :/ Ale jak to się mówi nie zawsze musi być idealnie ;)


Bardzo dziękuję Wam za podpowiedzi pod ostatnim postem, dotyczące bąbelków. W najbliższych dniach będę sprawdzać, co jest ich przyczyną. Mam nadzieję, że się wyjaśni ;)


14 komentarzy:

  1. Piękny kolor ja sama mam jedną czerwień od nich ale nr 18 :) Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie ozdobiłaś ten piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie jestem fanką czerwieni, ale pomiając sam kolor, widać na Twoich pazurkach piękną błyszczącą taflę, jeśli to jest bez topu to szacunek dla tego lakieru :) A ze zdobieniem bardziej mi się podoba, bardzo fajnie to wymyśliłaś

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny odcień i ze wzorkami wygląda równie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna czerwień to podstawa u każdej lakieromaniaczki! :D Zawsze nadejdzie jakaś okazja żeby wrzucić ją na paznokcie :) Faktycznie Twój lakier ma śliczny odcień. Nie farbuje skórek przy zmywaniu? Niestety moje czerwienie mają to do siebie, że uwielbiają uwalić skóreczki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś szczęśliwie się złożyło, że ta czerwień akurat ich nie farbuje ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam taką czerwień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham kolor czerwony ten jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny, a wzorek idealnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no ładna ta czerwień :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...