czwartek, 3 kwietnia 2014

Aztec/Tribal


Odżywka: Diamentowa (Eveline)
Baza: mięta Colorama #214 (Maybelline)
Gradient: żółty i zielony neon oraz morski (wszystkie nieznanej firmy, gdyż nie posiadają etykietek), granat Rich Color #16 (Golden Rose)
Dodatkowo: GlamNaight Sparkle #03 (Bell)
Wzorki: farbki akrylowe, złotko Nicole by O.P.I. #369
Wykończenie: Ultra gloss nail shine - lakier szybkoschnący (Essence)

Wykonując to zdobienie, inspirowałam się tymi paznokciami. Początkowo nie miałam pomysłu, a paznokcie miały wytrwać kilka dni, bo akurat jechałam do koleżanki. Wytrzymały oczywiście, zrobiły spore wrażenie, sama też byłam z nich mega zadowolona aż szkoda mi było je zmywać, ale trochę bałam się przebarwienia płytki, bo różnie to bywa z takimi kolorkami. Zdjęcia wykonałam na parapecie u koleżanki i chciałam jej go zabrać, bo tak fajnie tam wychodziły. Ostatecznie wyszło jednak na to, że to ja powinnam częściej bywać w stolicy ;) Może faktycznie coś trzeba z tym zrobić ;)
Na zdjęciu powyżej możecie zauważyć, w tle, śliczną bransoletkę, którą wykonała moja koleżanka. A mi tak się spodobała, że zdecydowałam się na jej zakup. I dziś postanowiłam też troszkę zareklamować fanpage koleżanki, może akurat Wam też coś wpadnie w oko. Ja natomiast postaram się za jakiś czas pokazać trochą bardziej z bliska moją bransoletkę ;)
A póki, co zapraszam do oglądania zdjęć. Ja uciekam, bo jakoś późno się zrobiło.




21 komentarzy:

  1. bardzo szczegółowy i pracochłonny ale efekt świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. prześlicznie się prezentuje ten manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny mani, nie dziwię się, że szkoda było Ci go zmywać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyszło ;) ten gradient jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) A gradient jest wspaniały <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Soooo pretty! Love the gradient and the sparkly topper. And your middle finger is my favourite - so simple, yet the most stunning of them all :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne! gradient pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super mani, uwielbiam takie motywy, tylko talentu brak żebym mogła sama coś takiego zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło rewelacyjnie!!! Zreszta jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wykonanie! A na jakim kolorze robiłaś cieniowanie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko jest w poście, kolorem bazowym była mięta :)

      Usuń
  11. Cieniowanie fantastyczne! A razem z wzorkiem prezentuje się jeszcze cudowniej :) Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko i córko! ale cudowne mani ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczne! idealna kolorystyka i kojarzy mi się z takim latem, oceanem, drinkiem.. mmm super

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie mogę wyjść z zachwytu, jesteś taka zdolna <3

    OdpowiedzUsuń
  15. pazurki wyszły Ci nieziemsko :) kocham ten motyw !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...