niedziela, 20 kwietnia 2014

Duet idealny :)


Baza: niebieski I love Hean #810 (Hean)
Wzorki: granat Rich Color #16 (Golden Rose), złotko/sreberko Nicole by O.P.I. #369
Dodatki: niebieskie ćwieki (Born Pretty Store)
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

Kolejne proste i niebieskie zdobienie. Jakiś czas temu zauważyłam, że często miałam paznokcie w kolorze różowym więc postanowiłam coś z tym zrobić i teraz zasypuję Was moimi kochanymi niebieskościami. I tak jak w tytule śliczny niebieściak od Hean i granat od Golden Rose to jak dla mnie prawdziwy duet idealny, który warto również czymś urozmaicić :) Przy okazji tego zdobienia zostałam posądzona o to, że ubrałam się pod kolor paznokci i tak naprawdę to właśnie tak było. A w sumie rzadko zwracam uwagę na to czy strój pasuje do paznokci ;) Co do tego zdobienia, świetnie się z nim czułam :)


Ćwieki, których użyłam do wykonania zdobienia są dostępne w BPS za cenę $3.95, a wykorzystując mój kod rabatowy XBSQ10 otrzymujecie 10% zniżki :)




18 komentarzy:

  1. Rzeczywiście proste ale bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się komponują ze zdobieniem te ćwieki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej! Świetne wykonanie :D Takie równe paski! Zazdroszczę precyzji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. alez Ty masz duzo pomyslow :D wow :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twój blog! Niby zdobienia są proste,ale efektywne!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna kompozycja, podoba mi się że dołączyłaś te ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdobienie! moje ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne kolorki, tak jak lubię. super wkomponowałaś te ćwieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyszło z tymi odcieniami i ćwieki tu pasują idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie pasują do Misiowej bluzy ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, your manicure is lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście duet idealny ! :) Wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  13. Duet wprost stworzony dla siebie. Wygląda przepięknie. Zresztą ja bardzo lubię takie połączenia kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...